Gjest Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Et dumt spørsmål sikkert. Men jeg har aldri hatt barn før. Venter nr. 1 nå. Hva er den store forskjellen på stellevesker som man skal ha ungen sine stellesaker i, og vesker som vi damer kan ha sakene våre i?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Fordelen med stellevesker er at de som regel har masse rom og litt mer praktisk løsning en vanlige vesker. Det er feks en fordel å ha ei stelleveske du kan få opp med ei hånd.... Og så bør de være vanntette og tåle en støyt.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Stellevesker har ofte stlleunderlag med og har spesial-lagede lommer til tåter, ting og tang. Jeg har ikke kjøpt meg en stelleveske, men en vanlig stor kul veske med lang reim, slik at jeg får den på vogna. Trenger ikke stelleunderlag og rom for tåte, når jeg må betale masse ekstra for det:)
Sistah*G07*J09* Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 kjøpte heller aldri stelleveske til nr.1, kjøpte en litt stor, billig veske med masse rom på h&m, Den har fungert bare fint helt til nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå