Gå til innhold

Dere skal i dag da?

♥En prins og ei prinsesse♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det ut i finværet etter å ha sett michael jackson dvd som barna elsker:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på å bake til 4 årsdagen som skal feires i morgen. :o)

Skrevet

Forløpig sløver vi, men skal snart ut på langtur. Snuppa får ny sykkel av farmor og farfar i dag så den må prøves :o)

Skrevet

Vi skal ut i det fine været:) I kveld skal jeg og mannen på kino :D *luksus*

Skrevet

dyreparken:)

Skrevet

Slappe av og bli frisk!!! Ungen får komme seg ut etterhvert, men de har en rolig søndag foreløpig de også=))

Skrevet

Jeg og småtten var ute en times tid før lunsj og nå har mormor tatt han med seg på tur så jeg kan slappe av:-))

Sambo dro akkurat på jobb..

Så nå skal jeg sitte litt her og sløve og så skal det støvsuges, henge opp klær og sette på ny vask:)

Skrevet

Her er jeg hjemme alene. Sambo tok med seg barna ut. Jeg skal pakke ned resten av leiligheten så vi er flytteklare til tirsdag.

Skrevet

Ut på tur så snart minsten våkner etter luren. Når mannen kommer hjem fra helgetur, blir det tradisjonell søndagsfamiliemiddag med kjøttkaker! :-)

Skrevet

Har vært flink å löpt til morgenen i dag, så etterpå skal jeg kose meg med en ny bok jeg har lånt (Lisa Marklund). Håper på film i kveld (også det Lisa M. faktisk).... :-)

Skrevet

vi hadde en go frokost, så tok jeg med meg gutta i svømmehallen:) etter d var vi på fotballturnering, de er 2 år og 4 år men elsker fotball:)

så nå er vi hjemme å slapper av litt. så må jeg gjøre litt husarbeid, før ettermiddagen fortsetter:)

Skrevet

Kor bur dåke som har så fint vér i dag då? Her bøttar det ned og er rundt 13 grader. Sukk.

Har vore sjuk og aleine med ungane i helga, men mannen kom tidleg heim i dag så eg har nettopp sove i fire timar :o) Det gjorde godt!

Neste post på programmet er å hente (olde)mormor på jernbanestasjonen kl 17.52. Tar med 4-åringen, så han får sjå på togene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...