♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Her blir det ut i finværet etter å ha sett michael jackson dvd som barna elsker:-)
Mille** Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Holder på å bake til 4 årsdagen som skal feires i morgen. )
~sjiraff~ Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Forløpig sløver vi, men skal snart ut på langtur. Snuppa får ny sykkel av farmor og farfar i dag så den må prøves )
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Vi skal ut i det fine været:) I kveld skal jeg og mannen på kino *luksus*
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Slappe av og bli frisk!!! Ungen får komme seg ut etterhvert, men de har en rolig søndag foreløpig de også=))
mamma >to gull Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 Jeg og småtten var ute en times tid før lunsj og nå har mormor tatt han med seg på tur så jeg kan slappe av:-)) Sambo dro akkurat på jobb.. Så nå skal jeg sitte litt her og sløve og så skal det støvsuges, henge opp klær og sette på ny vask:)
Gjest Skrevet 30. august 2009 #8 Skrevet 30. august 2009 Her er jeg hjemme alene. Sambo tok med seg barna ut. Jeg skal pakke ned resten av leiligheten så vi er flytteklare til tirsdag.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 30. august 2009 #9 Skrevet 30. august 2009 Ut på tur så snart minsten våkner etter luren. Når mannen kommer hjem fra helgetur, blir det tradisjonell søndagsfamiliemiddag med kjøttkaker! :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. august 2009 #10 Skrevet 30. august 2009 Har vært flink å löpt til morgenen i dag, så etterpå skal jeg kose meg med en ny bok jeg har lånt (Lisa Marklund). Håper på film i kveld (også det Lisa M. faktisk).... :-)
fox`y Skrevet 30. august 2009 #11 Skrevet 30. august 2009 vi hadde en go frokost, så tok jeg med meg gutta i svømmehallen:) etter d var vi på fotballturnering, de er 2 år og 4 år men elsker fotball:) så nå er vi hjemme å slapper av litt. så må jeg gjøre litt husarbeid, før ettermiddagen fortsetter:)
Ranveig R Skrevet 30. august 2009 #12 Skrevet 30. august 2009 Kor bur dåke som har så fint vér i dag då? Her bøttar det ned og er rundt 13 grader. Sukk. Har vore sjuk og aleine med ungane i helga, men mannen kom tidleg heim i dag så eg har nettopp sove i fire timar ) Det gjorde godt! Neste post på programmet er å hente (olde)mormor på jernbanestasjonen kl 17.52. Tar med 4-åringen, så han får sjå på togene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå