Ksenia & Anjem Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Vi skal flytte rett før mini begynner på skolen neste år. Regner med at vi flytter i juni, skolen begynner vel i august. Han begynner da på skole der vi skal flytte. Må man søke spesielt om dette? Nå bor vi jo i en annen bydel i Oslo. Kan jeg f.eks søke om plass nå? eller må jeg vente til juli 2010 når vi har flyttet til den bydelen? kan det være at f.eks er fullt på skolen da?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Fikk beskjed av rektoren på en skole her at vi kommer til å få innkallelse i november allerede og da skal vi møte opp på den skolen, men skrive at vi ønsker plass på en annen skole med god begrunnelse (dere har jo veldig god grunn da ;O) ). Søkandsfristen er 15.mars her ihvertfall. Og så lenge de har plass så tar de i mot barnet. Du kan også sende mail til rektoren, det er det jeg gjorde, for jeg ville vite hvordan prosessen foregikk, selvom det er 1år til ;O)
Ksenia & Anjem Skrevet 30. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2009 Jeg får ringe han i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå