Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Har lest mange plasser at svineinfluensa som regel starter med feber. Jeg har ikke hatt feber, vært LITT slakk en dag, men om det var pga forkjølelsen eller at jeg faktisk hadde sovet veldig dårlig den natta skal være usagt... Ellers er jeg sår i halsen og litt tett i nesen, nyser og hoster et par ganger til dagen, litt hodepine innimellom En vanlig forkjølelse vil jeg si. Føle meg alt for frisk til å være hjemme fra jobb....Ingen rundt meg som er syke Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Du er forkjølet. Har du influensa så merker du det kan jeg love.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Det var det jeg også trodde, derfor har jeg gått på jobb, og levert ungene i barnehagen. Men så har jeg jo hørt at svineinfluensaen er mildere enn vanlig, og at den er som en kraftig forkjølelse. Vil ikke si jeg er kraftig forkjølet heller.... Da har jeg iallefall hørt med noen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå