Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Jeg har en sønn på 2,5 år. Jeg har jo merket at han trasser litt, men det er f. eks. om morgenen hvis han ikke vil kle på seg eller noe. Ellers har han ikke trasset særlig.. enda.. I dag skulle i spise frokost. Vi hadde begge fiskekake på skiva vår. Så ville jeg ha ost på den andre skiven, og fant frem litt paprika. Sønnen min spiste litt av paprikaen før jeg satt meg igjen. Så tok jeg på ost, og sa "mamma vil ha paprika på. Vil du ha det på skiv de?" Så begynte han å storgråte! Skulle ta paprikaen bort fra skiva mi, sa at jeg skulle gå bort.. Dytta meg liksom bort med hånda si. Jeg skulle IKKE ha paprika på den skiva mi. Jeg skulle ha fiskekake. Jeg spurte han hva det var. Men han bare storgråt, puttet hendene i munne, og brakk seg.. Tror vel han skulle ha litt oppmerksomhet på det. Men gav han ikke det. Men tok han over på fanget når jeg var ferdig med å spise. Det var greit, men han gråt fortsatt. Så gikk han i stua, fortsatte og gråte, og tullet seg inn i teppet. Han gav seg litt etterpå, å ville sitte på fanget. Men er lignet dette trass? Hehe syns det var så merkelig reaksjon fra han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå