elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 han har pappahelg den helga vi flytter, så når han kommer hjem til meg søndagskveld så kommer han til en helt ny plass, nytt rom, ny seng..... alt helt nytt og fremmed!!! hvordan vil barnet takle dette? hvordan skal jeg oppføre meg slik at han ikke skal bli redd og skremt på den nye plassen? jeg har ikke mulighet til å vise han plassen før jeg får husnøklene den helga, så jeg får ikke forbredt han noe særlig heller... men jeg kan jo tenke meg for ett sjokk det mmå være å komme "hjem" til mamma, når ingenting ikke stemmer.... stakkar liten....
*smula* Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Vi har flyttet 2 ganger, første gang var gutten 11 mnd, andre gangen 2 år. Det har gått kjempefint begge gangene. Så lenge han har bamsen og sauen sin så er han trygg. Det blir jo som å sove borte på ferie de første nettene (alt nytt), men så lærer han fort hvilket rom som er sitt osv. Hvorfor ny seng?
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 30. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2009 takk for svar, gullet mitt sover ikke hos mormor om nettene engang, tror han er skeptisk til det meste. er litt spent på reaksjonen neste helg. ny seng forde sprinkelsenga står igjen hos far, så jeg mått ut å kjøpe ny i forrige uke. gikk rett på juniorseng isteden for babyseng. tror det blir store forandringer i hode til lillegutt fremover nå ja...
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Jeg flyttet selv da snuppa mi var hos pappaen sin den helgen og det gikk overraskende bra:) Jenta mi var heller ikke og så leiligheten før.
It's all about me Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Guttungen var vel på den alderen da vi flyttet. Han er vanligvis en sterk og stabil gutt, men å se rommet bli pakket ned var veldig traumatisk for han. Var veldig urolig etter det og våknet gråtende om natten. Så fort tingene hans kom opp i det nye rommet ble han sitt gamle selv igjen. At det var et nytt rom i et nytt hus spilte ingen rolle. Barn tilpasser seg lett, men å se lekene sine forsvinne var dråpen. Så hvs han er borte når du pakker ned alle tingene hans og at de er oppe igjen når han kommer hjem hadde jeg ikke bekymret meg, det vil nok bare være spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå