Gå til innhold

God morgen! Hva er dagens planer? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er trøtt som en strømpe, men har krøpet oppi sofakroken med kaffe mens lillegutt ser barne- tv, så våkner nok mer etterhvert. :o)

Vi skal til ei venninne med barn på formiddagen. Spise lunsj og kose oss sammen. En stund siden jeg har vært sosial med venner nå, så gleder meg.

Ettermiddag/ kveld blir det rundstykkebaking med lillegutt, sen middag, bad, leggetid, sofa`n med min kjære og kanskje en film. :o)

Fin søndag til dere alle!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den unge håpefulle skal å skogstur med besteforeldrene mens jeg baker boller og lager kakao. Når skogsturen er over kommer tanter og onkler for å spise uanstendig mye boller med oss :)

Skrevet

Styrer og steller mens jenta mi ser litt tv.. Får fotograf på besøk idag.. Skal selge huset vårt..

Ellers blir det sikkert en skogstur idag siden været ser såpass bra ut..

Og etter det er det nok middag og muffinsbaking ( har lovt det lenge nå..)

Håper det blir en fin og koselig dag!! :-)

Skrevet

Nyter en stille stund med kaffekoppen mens ungene ser barne-TV. Det er fint vær så vi blir nok å gå ut etterhvert.

Regner med bestefar kommer en tur i formiddag på besøk.

Ellers skal alle sammen til søstersen og spise middag i ettermiddag, gleder meg:)

Tror dette blir en fin dag, lillemor ble flyttet på eget rom i natt og jeg har for første gang på lenge sovet godt. Herlig!!

4 uker til termin og formen er bra, ungene er søte og snille (enn så lenge) og været er flott:))

Skrevet

Jeg sitter nå med frøkna i amrkroken og ser på barnetv og spiser opp gårsdagens fruktfat. :)

Etterpå skal vi på stallen og ri, og etter det så vet jeg ikke hva som skjer...

Skrevet

Ble en altfor tidlig morgen (07.00 - Mamma, stå opp). Så vi har sett litt barne-tv, spist frokost, skal snart ut en liten tur i regnværet.

Også skal vi i bursdag i dag - og vips er det kveldsmat, bading og legging.

Skrevet

Planen VAR å feire 2 års dagen til sønnen vår med 21 inviterte gjester.

Planen BLIR å komme til hektene etter omgangssjuken istedet.

Håper på å få puslet i meg litt mat som sitter.

Stusselig:o(

Skrevet

Jeg har et mål i dag og det er å få opp mannen min så jeg kan gå og legge meg! og når det er gjennomført skal jeg på trille tur med ei venninde. eller høre om vi kan ta en tur i lekeland.

Skrevet

Å være sur på mannen resten av dagen! Han LOVTE meg at han skulle stå opp med ungene i dag,så jeg satt oppe til kl 4 i natt og koste meg med å se masse kjekke filmer. Men neida,jeg måtte opp kl halv 7! DUSTEMANN!!

Denne dama her må ha søvnen sin :P

Skrevet

God bedring til deg som er syk!

Håper formen kommer seg. ;)

Skrevet

Vi skal kjøre gfaaaaaaammelt tog :-D

www.lommedalsbanen.no

Skrevet

I dag blir det bursdagsfeiring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...