C <3 M <3 E <3 Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Nå har jeg hatt en hel natt med vonde kynnere, de begynte etter sex. Er enda 9 uker til termin, men bør jeg ringe føden kanskje?? De har ikke vært regelmessige, og har heller ikke blitt vondere. Har ikke lyst å ringe og "mase" for så å bli fortalt at alt er normalt:-/ Hadde alltid vonde kynnere etter sex med de to andre også, men da var jeg mye nærmere termin. Flere som har hatt det slik uten at det har vært noe??
Gjest Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Jeg hadde det slik i går kveld. Flere timer med mer eller mindre konstant vondt i ryggen. Bortsett fra at det ikke kom pga sex, og at jeg har mindre tid igjen til termin enn det du har. Det må ha vært vonde kynnere (eller ev. bare vondt i ryggen) jeg hadde i alle fall, siden jeg våkna ikke av det da jeg la meg. Har forstått det slik at rier er såpass vonde at man våkner av dem om man sover. Siden dine ikke har blitt vondere vil jeg tro det er kynnere det er snakk om for din del.. Har forstått det slik at rier bare øker i intensitet. Ring føden for sikkerhets skyld du. Tipper de kommer til å be deg ta en varm dysj for å se om du blir mer avslappet i kroppen av det. Det måtte jeg i alle fall, og det ble bedre for min del.
Bolla74 Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Jeg plages også av vonde kynnere, enkelte ganger er jeg nesten ovrbevist om at det er rie. Men de kommer ikkke regelmessig og øker ikke i styrke derfor har ikke jeg kontaktet føden. Husker ikke helt når disse kynnerne startet men de har nå bare blitt vondere og vondere, og jeg føler også et press i brystet i forbindelse med de slik at jeg får litt tungt for å puste.Er i uke 34. Det er ikke lett for meg å gi noe råd om du skal ringe føden eller ikke, jeg tror du må kjenne på magefølelsen. Er du veldig bekymret er det bedre å ta en telefon for mye enn en for lite.
C <3 M <3 E <3 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2009 Har fortsatt kynnere, men de er ikke like vonde. Så får bare prøve å slappe av litt, selv om det blir litt vanskelig siden vi skal ha barneselskap:-)
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Jeg har også mange vonde kynnere, en kveld kom de ganske regelmessig i et par timer og det var like før jeg ringte føden. Har termin 7. november og har absolutt ikke lyst til at noe skal skje ennå... Husker ikke at kynnerne var så vonde så tidlig sist, synes mer det kom de siste 3-4 ukene da. Det er vanskelig å vite når man skal ringe føden, kjenner at jeg har litt øy terskel for det, selv om det bare er dumt. Vil liksom ikke bare føle meg masete og hypokonderaktig... Men neste gang de blir såpass regelmessig, så kommer jeg til å ringe garantert for det var en ekkel opplevelse. Ellers så er det jo bare å ringe om man er usikker, det er bedre å bli beroliget enn å være redd, samt få noen tips og kanskje snakke om når det er tegn til fødsel isteden... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå