Gå til innhold

Min tur! Min tur! Min tur!? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat satt igang "Pregnancy Contractions Timer" etter flere intense rier som det overhodet ikke går an å sove seg gjennom!

Har også hatt en liten blødning.

Dette er selvfølgelig mer enn velkommen, men når jeg går fram og tilbake på gulvet og puster meg gjennom riene, gruer jeg meg likevel til fortsettelsen.... Jeg vet jo ikke en gang hvor lang tid dette tar!

Vel, nå er jeg hvertfal i gang! Miniskatten er omsider på vei ut til oss! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så usikker på om jeg også er i gang.. har i flere timer nå hatt vonde kynnere med vonde mens smerter,klarer ikke å sove igjennom de.. håper virkelig d er rier dette hær. har ihvertfall ikke hatt så vonde kynnere før:)

Lykke til:)

Skrevet

Masse lykke til!! Kanskje det blir et søndagsbarn på deg?? Spennende!

Her er det ikke noe som tilsier rieaktivitet, men jeg har hatt noen vondere kynnere og mye nedpress så det går i alle fall mot fødsel...

Skrevet

Er i samme bås som dere! Fikk tegningsblødning i går morges, og har hatt masse mer eller mindre kraftige kynnere siden da. Våknet i halv tre-tida i natt av kynnere som var mye sterkere og mer smertefull enn tidligere. Som dere sier, umulig å sove seg igjennom. Håper også dette er rier og at det tar seg litt opp etterhvert...Håper jeg slipper å gå flere dager med dette ihvertfall. Vil gjerne ha liss-jenta mi ut i løpet av det nærmeste døgnet! Lykke til dere andre to!=)

Skrevet

hvordan har det gått med dere???? noen som har født? :-)

Skrevet

Åh, dere er heldige som er i gang! Jeg har flere kynnere enn før, men de er ikke vonde eller noe i det hele tatt så her det ingen ting på gang. Men jeg vet at mange ikke kjenner noen ting før feks vannet plutselig går så jeg satser på at det plutselig setter i gang :D

Skrevet

dytt dytt

hvordan er ståa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...