-MtG- Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Nå når jeg har dere her:) Hva er det man må tenke på og ordne hvis man skal starte opp nettbutikk? Hvor kan man eventuelt finne informasjon?
Libido- Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 LOTP er vist meget god på dette har jeg hørt =)
-MtG- Skrevet 29. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2009 Da venter jeg i spenning på et godt svar:)
Gjest Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 hmmmmm det er mange fallgruver og jeg har sikkert godt i 90% av dem! Jeg aner ikke om det finnes steder hvor man kan lese om hva og hvordan man burde gjøre ting. Hvis man ønsker å starte opp er det flere ting: Man må finne sitt konsept Man bør ha en god del startkapital Man må registrere et firma og ikke minst velge selskapsform Man bør søke etter en leverandør av system/nettbutikk, spør gjerne etter referanser og ikke minst SJEKK dem Man må lage seg en profil, velge design o.l. Man må kontakte potensielle leverandører, i Norge sier svært mange nei til rene nettbutikker På www.bedin.no kan man lese mye om det å starte en egen virksomhet. I tillegg bør man ta med i betraktning hvilken enorm mengde arbeid man nedlegger. Vi har nå holdt på i snart 3 år og enda er det røde tall i vårt regnskap!
Gjest Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 godt = gått..... litt sent for meg nå egentlig.
-MtG- Skrevet 29. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2009 Tusen takk for informasjon. Dette ser ikke mye fristende ut... Heldigvis er det ikke jeg som har tenkt å starte opp, men min søster. Kan du fortelle noe om hvilke fallgruver du har falt i eller? Og hvorfor fortsetter du når tallene fortsatt er røde? Er det bedring i sikte? Hehe:)
Gjest Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 Jeg ønsker ikke å dele feilene jeg har gjort fordi jeg ikke vet hvem som leser hva her inne og mange vet jo hvem jeg er osv. Jeg fortsetter fordi jeg har stor tro på konseptet. Ting tar tid og så lenge man ser en forbedring er det håp. Jeg har investert mye penger og tid og håper jeg etter hvert kan høste litt:) MEN hadde jeg visst det jeg vet i dag så hadde jeg ikke gjort det en gang til. Såpass ærlig er jeg.
-MtG- Skrevet 29. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2009 Skjønner at det kanskje ikke er så kult at "noen" vet alt:) Hadde bare vært så greit å vite. Jeg kommer(om hun starter butikken) til å være en hjelper/ansatt/kall det hva du vil og hadde vært greit å vite hva man kan vente seg og hva som kan skjeav dritt:P
Gjest Skrevet 29. august 2009 #10 Skrevet 29. august 2009 Hvis dere velger å starte kan du heller sende meg en pm så kan jeg gi råd litt mere privat. Natta:)
-MtG- Skrevet 29. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 29. august 2009 Tusen takk:) Godnatt.Zzzznooooork!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå