Mamsen med lillemor i magen Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Jeg trenger jammen noen råd fra dere damer her inne... siste mens var 29/7, hadde en mini blødning(brunt, gammelt blod) den 15/8. Tok en test på fredag som viste svak positiv (tror jeg..) det var en pluss, men plusstegnet var veldig tynt, men det var da et +... senere på fredag begynte jeg å blø, og jeg blør fortsatt en god del, som en vanlig mens... dette blir jeg ikke klok på... i dag har jeg vært ganske kvalm også (har 2 fra før, og kastet opp daglig i 9 mnd...) Jeg er jo nesten ikke på vei hvis jeg faktisk er gravid... men hva burde jeg gjøre? Spira kan umulig klare å klore seg fast der inne når jeg blør så mye vel? Skal jeg teste igjen om noen dager? Eller vil det vise falsk + i og med at hcg hormonet sitter i kroppen en stund? Nytter liksom ikke kontakte legen når jeg er så kort på vei føler jeg... håper noen kan hjelpe
* * felicia** Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 I og med at testen var så svak og du blør såpass som du gjør tror jeg kanskje ikke det er sikkert at du fremdeles er gravid. Du kan enten teste igjen om noen dager eller ta kontakt med lege og få målt HCG eller evt ta en ultralyd. Ønsker deg masse lykke til, fortell hvordan det går da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå