Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Du, jeg var innom bloggen din nå i forbindelse med en hetse-tråden. Og nå har jeg et heeelt annet spm til deg: Gikk du på Oddemarka?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Ja, jeg gjorde det Du har vel ikke en storebror som er to år eldre enn deg...?
Gjest Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 hehe jupp Alexander gikk du i klasse med han?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Hahaha, jeg dauer! Verden er bittebitteliten Jeg gikk i paralellklasse med han. Husker deg som en liten fis av ei jente med svart hår Hehehe.
Gjest Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 hihi jeg er ikke store fisen nå heller da tror ikke jeg har vokst noe særlig siden den gang hehe aner jo ikke hvem du er men jeg håper jo du har det bra og jeg regner med at du enten er prøver,gravid eller med barn siden du er her inne?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #7 Skrevet 29. august 2009 Vi var ikke akkurat venner, du og jeg. Jeg visste bare hvem du var pga Alexander. Også var du gode venner med Jøje Eh... Jeg er rimelig sikker på at Alexander husker meg som ørlite granne psycho, så tror jeg skal fortsette å være anonym... Hahaha!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 Og, ja, jeg både har barn og er gravid
Gjest Skrevet 29. august 2009 #9 Skrevet 29. august 2009 en kunne jo ikke akkurat henge med alle på den skolen heller hehe.. var jo ikke lenge alex gikk på oddermarka. ikke jeg heller for den saks skyld. ørlite granne psychp faktisk hehe.. ringer ingen bjeller når du nevner det da er jo noen år siden nå så jøje ja hehehe.. har ikke snakka med han på en god stund..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #10 Skrevet 29. august 2009 Ja, altså. Jeg er IKKE psycho! Hehe. Men jeg skjønner at det kan ha virket sånn Anyway, fint at du har det fint
Gjest Skrevet 29. august 2009 #11 Skrevet 29. august 2009 det var jo godt er jo litt kjipt med barn og en/ei på vei og være helt vridd i toppen ha en veldig veldig fin kveld videre og gratulerer så masse med ny spire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå