calalalala Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Samboer og jeg sliter noe forferdelig om dagen.. Hadde virkelig trengt å finne tilbake til hverandre. (Egentlig har jeg sagt han må flytte ut) Bare lurte på om vi skulle prøvd en "siste løsning" og ta en romantisk ferietur sammen for å prøve å finne tilbake til det vi hadde. Vet ikke om jeg klarer å være borte fra lille så lenge.. Men tenkte max en uke. Barnet er 20mnd. Er det ok eller blir det for lenge?
Let's hear it for the boys! Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Det er noe du må føle på selv. For noen er det akkurat passe, for andre altfor lenge.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Regner med du ikke lar baret være hjemme alene, så ville reist med god samvittighet;) Håper dere finner tilbake til det som en gang var:)
calalalala Skrevet 29. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2009 Hun er veldig trygg på besteforeldrene sine, har vært mye sammen med dem opp igjennom. Så tror ikke hun kommer til å lide noen nød;) Men føler veldig på det likevel..
Libido- Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Hvis det kan redde forholdet dere, så dra! Barnet vil sikkert heller være borte fra dere en liten stund, enn å miste daglig omgang med en av sine foreldre.
Supermamm Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Om du synes det er lenge selv så ta en langhelg fra torsdag til søndag feks. Da får dere fortsatt kommet dere bort lenge nok til å jobbe litt med forholdet deres og du slipper å være så lenge borte fra jenta di:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå