Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 skriver masse på msn omtrent hver dag..både jeg og han som starter samtalen. jeg tror vi prøver å flørte, men d virker liksom som det ikke kommer seg noen vei med flørtingen..hmm.. noen tips til hva jeg kan skrive som flørting??? hihi
Let's hear it for the boys! Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Eller du kan spørre om han vil finne på noe en dag.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Rensk opp språket først. Skriv anten nynorsk eller bokmål, og ikkje denne mixen her - Det heiter interessert. Ordet "masse" bør vel unngåanst og byttast ut med mykje- evt. mye, då det fort kan misforståast som hjernemasse. Hihi...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Hva i alle dager er problemet ditt, anonym 23.46?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 guri...du anonym oppe her må være dørgende kjedelig!
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 Enig med bolledeig. Spør om han vil finne på noe en dag? Det er litt vanskelig å si når jeg ikke vet hva dere har snakket om tidligere og hvor godt du kjenner han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå