Gå til innhold

Trenger råd ang. ammeslutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er nå 15 mnd og får pupp om morgen og ettermiddag/kveld. Hun går i bhg så det blir ingen amming i løpet av dagen. I helgene blir det snudd litt på hodet og da får hun morgen og formiddag og sånn som idag feks ikke noe mer resten av dagen.

Problemet er at hun er mye våken om natta og gråter/hyler og vil selvfølgelig gjerne ha pupp. Vi holder ut og holder ut, men ca 4.30 kommer hun oppi til oss og fra da til 6-6.30 er hun en kålorm og spiser pupp/turner og sover litt innimellom. På tirsdag begynner jeg på jobb igjen etter permisjonen og orker ikke tanken på å ha det sånn lenger. Jeg håper at hun ikke lenger har noe å våkne for om vi slutter med puppen. Er det veldig dårlig gjort og slutte over natta? Nå har jeg to dager som jeg kan sove ut litt om det blir mye nattevåk. Om dagen går det stort sett greit å distrahere henne med andre ting... Hva synes dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille skjønte ikke det at han ikke kunne få pupp på natta før han heller ikke fikk pupp om dagen. Så da han var 13 mnd sluttet jeg med all amming på en dag. Og det gikk overraskende bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...