♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Jeg fødte i 2006 og var veldig fornøyd. og vil føde der i mars.Så håper det blir bra denne gangen også....
Bromelia Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Fødte på gamle ahus i juni-06, skal føde der igjen jaunar-10. Jeg vil tro at å føde der nå er noe helt annet enn på det gamle sykehuset.... Etter fødselen måtte jeg f.eks ut i gangen for å gå på do. synes ikke det var så allright. nå har jo alle fødestuene tilhørende bad og toalett. Det var også ganske slitsomt å sove på firemannsstue, med fire nybakte mødre og fire små babyer. Alle våknet når en baby skrek, for man kjenner jo ikke igjen gråten til barnet sitt sånn med en gang. På det nye er det jo en og to mannsstuer.... Det jeg var super-fornøyd med, var at jeg var en av mange... det jeg mener med det er at det er proffe jordmødre og barnepleiere som tar imot mange, mange barn... dette kan de. Og det er barnelege der hele tiden. Derfor jeg ikke ville velge kongsvinger. Føler meg mye tryggere på ahus. Kan hende mitt syn på kongsvinger har med at jeg har blitt feilbehandlet der en gang....
Maisie Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Fødte også på gamle Ahus i 2006. Har kun vært på UL på nye Ahus, men det ser bra ut der i forhold til det gamle slitte sykehuset. Riktig at det ikke er firemannsrom lenger (takk og lov for det!) Var veldig fornøyd med føden sist gang, men møtte en del sure barnepleiere på barsel. Regner dog ikke med at dette er noe spesielt Ahus-fenomen. Noen som vet om føden/barsel ligger i samme del som UL-klinikken og poliklinikkene? Glemte å spørre om det da jeg var der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå