Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 3.5 mnd etter min andre fødsel.. gått ned fra 94 kg ( som var vekten ved fødsel ) til 76 nå.. Raste av i begynnelsen men begynner stå litt mer rolig nå.. Så nå er ny maskin ala ministep maskin kjøpt inn.. Kjenner det brenner i legg og lårmusklene av den.. + at jeg kjenner det tar i rumpa + magen pga jeg ikke holder meg i noe når jeg bruker den.. Noen som har erfaring med sånn ministepper? Hun i butikken sa at 15 min om dagen er greia og jeg klarte ikke mer en det heller så helt greit.. hehe..
nelliik m/blå & rosa Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Oi.... hva har du gjort for å få det til!?!?? Kjempe bra må jeg si! Har desverre ikke noe erfaring med en sånn ministepper, men er nysgjerrig på hvordan du har klart å gått ned så mye nå. Rett etter fødsel?
Ksenia & Anjem Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 gikk også ned 15 kg de første ukene. det meste er jo vann. trengte ikke å gjøre så mye for å gå ned de kiloene.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2009 Var flink rett etter fødselen til og gå mye turer.. Sjekket runden en gang og den var på 5.8km som var "trimrunden" jeg prøvde og ta minst 4 ganger i uken.. Ellers så har jeg ikke gjort stort bortsett fra og passe på halveis hva jeg spiser.. Det vil med andre ord si at godis må jeg av og til ha.. , da står jeg heller på steppemaskinen 5 min ekstra eller går en ekstra tur i uken.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2009 Greit happy selv.. Men er jo nå jobben starter.. haha.. Nå som vekten begynner og bare sniiike seg nedover.. Men skal klare den kneika og.. Så håper derfor noen har erfaring med slik ein steppemaskin her inne.. ? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå