Gå til innhold

Himmel og hav, magen er stor allerede!!!!


Nokivas

Anbefalte innlegg

Er nå 10 uker på vei, men jeg ser ut som om jeg er 4 mnd på vei.....folk sperrer øyenene opp når jeg sier hvor langt jeg er på vei....sikkert tvillinger sier de.....gud hjelpe meg hvis det er det:-)Men det er nr 2, og jeg hadde jo ikke akkurat six pack før jeg ble gravid heller....hi hi:-)

kvalm kvalm kvalm, men kjøpte noen magnetbånd til å ha rundt håndleddene, synes de hjelper - vel verdt å prøve for andre som er gravide. Tar gjerne imot tips fra andre - ting som hjelper mot kvalme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her!! Men her er det nr 4 som er på vei. Husker det vistes ganske godt med nr 3 tidlig å. Vi får krysse fingrene for at vi får en hver;-)

Kvalm ja!! Sykmeldt pga det. Jeg har vært sykt kvalm alle gangene fra første til siste dag. Slitsomt, og lite som hjelper. Håper det går fort til våren jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare 6+3 jeg, og kan fortsatt gå med mine gamle olabukser, men tror ikke det varer så veldig lenge...

sist fikk jeg mage ganske tidlig husker jeg (er heller ikke sylfide og har 2 unger fra før).

problemet blir jo å prøve å holde ting hemmelig da... samboeren min er engstelig fordi det er hans første og vil helst ikke si noe til familien før vi er nogenlunde utenfor den verrste risikoen for SA, men spørs hvor lenge vi KAN holde det hemmelig

var på kaffebesøk hos foreldrene hans for noen dager siden og svigermor hadde laget smørbrød; røkelaks, spekemat og reker... følte meg skikkelig frekk som bare forskynte meg med reker.

gruer meg til den dagen jeg er så kvalm at jeg ikke tolererer at hun røyker :S vet jo at hun ville tatt hensyn om jeg sa noe, men når vi liksom skal holde det hemmelig ... :S

hor tidlig sier dere noe?

prøver dere å skjule magen når den allerede har kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 uker på vei. Føler at magen begynner å komme snikende alt og fikk en kommentar på det i går. Men jeg føler ikke at det er gravid mage som kommer, men at det ser ut som jeg bare har lagt på meg. Magen føles og ser litt pløsete ut, har vært vant med å være formfull med hofter og rumpe, men med midje og delvis flat mage. Gleder meg kjempe masse til å få mage, men håpa at den skulle bli gravidkule, ikke pløsete med masse ekstra å dra i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så godt at jeg ikke er alene! =) Dette er min første graviditet, og er ti uker på vei, men føler allerede at buksene strammer litt mer enn vanlig. Er vant til å ha helt flat mage, så selv om det bare er en liten "chipsmage" føles dette sårt, særlig når jeg vil ha på litt trange topper eller kjoler og kvelden nærmer seg. Gleder meg til det skal offentliggjøres for "alle" slik at jeg ikke lenger føler at jeg må trekke inn magen når jeg går utenfor husets fire vegger, og ikke minst til det kan bli en skikkelig gravidmage og folk ikke trenger å tro at jeg bare har lagt på meg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrev et innlegg om dette på 1 trim for noen dager siden... jeg har fått skikkelig babykul... dette er vår 2, men syns alikavle det er tidlig... har termin 5 april, så er rundt 9 uker...

Må skule den under tunikas/topper for det er virkelig en gravidmage... spesielt etter jeg har spist... er slank/kort til vanlig, men ved 1 så fikk jeg førsten mage ved 16 uker husker jeg:)

 

Vi skal fortelle det i uke 13 da vi skal på siste ul før sykehuset i uke 18.... dette er bare for å få en ekstra sjekk siden vi mista den ene tvillingen for en liten stund siden...

Men alt virker å være i skjønneste orden med den som er igjen i magen:) er sykt kvalm og alt smaker rart liksom... reagerer veldig på enkelte lukter også... skjønner at med gullet vårt hadde jeg et drømme svangerskap:) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh mange gode tanker til deg. Jeg håper og lever i troen på at kvalmen skal gi seg etterhvert. Hadde ingen kvalme eller andre problemer med 1 mann, som er en gutt, men kanskje det er en liten jente denne gangen:-)

Men her går det i mammabukser og magen er stor....selvfølgelig oppblåst for det meste....er heller ikke så veldig lang, så alt som skjer tuter utover:-)

Lykke til videre

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte desverre ikke holde graviditeten hemmelig så veldig lenge.....svigermor så det med en gang og de på jobben så det iallefall. Prøvde med tunikaer og litt vide skjorter, men nei....når vinden blåste rett mot meg, så var det ingen tvil. Hadde mest lyst til å vente til ca 3 mnd......for å være litt på den sikre siden, men hvis det skjer noe, så er det en mening med det. Man har jo aldri noen garanti på noe....må bare tenke positivt og kose meg med at magen vises godt. Gleder meg til ultralyden.....skal vite om det blir gutt eller jente.

 

Lykke til videre

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 8 uker på vei, og magen har ikke begynt å komme enda. Håper magen drøyer med å komme, for jeg har enda ikke fortalt hverken familie, venner eller jobben om graviditeten. Dette er jo nummer 4, så det er nok litt uventet for mange rundt oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...