Pisces78 Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Begynte på 2.trimester i går, så om alt går bra er termin foreløpig 13. mars.
Tweak Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Jeg er fra Ålesund omegn i allefall :-) Har termin 16 januar :-) Er 27, mannen er 33 og vi venter vår første. Hva med deg?
Pisces78 Skrevet 29. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2009 Hei Er 31 og mannen 33. Venter vår første sammen, men har hver vår fra før Hvor i omegn befinner du deg da?
Tweak Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 He he, jeg kan jo like gjerne være mer spesifikk. Jeg bor i langevåg :-) Det har brukt å være regelmessige bim-treff på Lyspunktet i Ålesund, men det virker som om "systemet" har falt fra hverandre før jeg i det hele tatt rakk å bli gravid...
Matlldes mamma Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Hei hei! Jeg bor i Ålesund. Er 31 år, og har ei jente som snart fyller 3. Vi venter nr 2 i desember. Spennende tider!!
Pisces78 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2009 Sist jeg gikk gravid var vi en fin gjeng som møttes annenhver uke på forskjellig plasser, mye på Lyspunktet. Vi var der på dagtid da vi alle av forskjellig grunner var hjemme på dagen. Syns det var en veldig kjekk tid, men ser at det har vært lite treff i Ålesund den siste tiden. Hadde vært artig å få til et lite treff da, men denne gangen må det bli på kveldstid for min del siden jeg er i full jobb. Noen flere som vil? =)
Pisces78 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2009 Heisann Har ei jente som blei 3 for noen mndr siden, og venter nr 2 i mars. Tida går så fort at jeg er spent på om jeg husker noen som helst om spedbarn Spennende tider indeed!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå