minimy m Emma & Emil! Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Off, vi blir lixom ikke helt enige vi!! Syntes det er mye vanskeligere med gutte navn enn jente navn Jeg liker Brage veldig godt, men det liker ikke sambo.. Har noen andre oxo som vi syntes er fine, men så skal jo snuppa være enig oxo da Klemmer fra
olebrum30_05&09&13 Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 ja har hatt det i flere mnd er veldg glad for det... med første svangerskap hadde jeg jentenavnet klart år i for veien
chiquetita Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Jepp, har hatt det lenge, men enig i i guttenavn er verre enn jentenavn
Venter09<3med ny spire Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Ja Navnet er klart det fant min kjære ut den dagen vi fant t at det var gutt.. så Jesper blir navnet her.... vis det blir jente en dag er navnet oxo klart da... hehe
ifie Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 På ingen måte! Vi har virkelig ikke peiling! Det finnes ETT tøft guttenavn, og det har storebror fått Vi håper lillebror kommer med navnelapp!
Lillegutt blir storebror;=) Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Vår lillegutt skal hete Eirik ;=) Syns det er et koselig og fint navn
Stephanie_ Skrevet 29. august 2009 #7 Skrevet 29. august 2009 ååh syns Brage var veldig fint!! må også si til hun over som skal kalle gutten Eirik er veldig fint også:-) alle jeg har møtt som heter det har vært utrolig koselige gutter og menn. her er jeg litt usikker på om det blir Cara eller Caelin. liker Caelin best, men må nesten se lille jenta før det kan bestemmes helt! storebror heter Aidan, og det betyr flamme. Caelin betyr foss/waterfall... så sånn sett passer det også best. (jeg er irsk, dermed irsk navn)
Minaw Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 Skjønner ikke hvordan folk klarer å finne navn før ungen er kommet ut jeg.. Er høygravid selv, men vi har ikke tenkt på navn engang.. Det gjorde vi ikke sist heller... Navnet kom liksom av seg selv da vi satt med ungen i armene våre..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 29. august 2009 #9 Skrevet 29. august 2009 Brage er kjempefint :-) Vi ble enig om navn når vi hadde hatt ordinær UL vi hehe... hun så liksom ut som en Hedda ;-)
Minnie_Moon Skrevet 29. august 2009 #10 Skrevet 29. august 2009 Misunner de som har navn klart... Har tenkt og tenkt, men ikke funnet noe ennå. Men så har jo jeg også det for meg at jeg må se babyen før jeg bestemmer meg. Forrige gang hadde vi ikke bestemt noe navn. Hadde noen alternativer klare, men endte opp med noe helt annet... Så da satser vi på at det dukker opp sånn denne gangen også...!
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 29. august 2009 #11 Skrevet 29. august 2009 med første barnet visste vi ikke kjønnet, så da hadde vi Sander og Ingrid Sofie som alternativ, helt til jeg ble innlagt før fødsel, da kom vi på Mathias, og det heter gutten vår. Nå har vi en gutt i magen, men før vi visste om det var gutt eller jente, var fortsatt Ingrid Sofie navnet om det blei jente. Om det blir gutt står valget mellom Ola, Lars eller Kristian. Må se barnet først, det er jo ikke sikkert han vil passe å hete hverken Ola, Lars eller Kristian... det får vi se når han kommer til verden
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 29. august 2009 #12 Skrevet 29. august 2009 Navnet er klart, og det blir Adrian:-) Hvis ul er riktig og det kommer ut en gutt!! Vi er likevel enige om at vi må se gutten først for å kjenne etter om Adrian passer;-)
Emma27 Skrevet 30. august 2009 #13 Skrevet 30. august 2009 Vi har vært enige om Tuva lenge, men nå den siste mnd har vi også diskutert Lotte. Vi har til slutt blitt enige om å vente til hun har kommet ut så vi får se henne. Blir vel lettere å bestemme seg da:-)
Gjest Skrevet 30. august 2009 #14 Skrevet 30. august 2009 Vi har både et guttenavn og et jentenavn klart, så er det i boks uansett hvilket kjønn ungen skulle vise seg å ha. Selv om vi er innstilt på at det er en gutt da. Men jeg er enig i at guttenavn var mye vanskeligere å bestemme seg for enn jentenavn.
Pee-Jay Skrevet 30. august 2009 #15 Skrevet 30. august 2009 Nja, tja. Vi har noen alternativer til gutten i magen, men vi har ikke helt bestemt oss! Det blir, mest sannsynlig, enten Gjermund eller Torkel, storesøster heter Sigrid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå