Gå til innhold

termin for oss som skal føde på Stavanger US


Spire nr.2 <3

Anbefalte innlegg

Skriv inn termindato,og annet rundt fødsel på SUS!

Hvis noen har tidligere erfaringer derfra,så del de gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venter vårt andre barn 4 mars. Fødte der for 15 mnd siden, og syns pasienthotellet og familierom varen fin løsning :) Syntes oppholdet på 2 dager var litt kort, følte meg ikke form eller klar for å dra hjem, men det gikk greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter vårt 2. barn, 23. mars, som blir på SUS. 1. gutten vår så dagens lys i Kongsberg. Av venner som har brukt SUS så har jeg bare hørt positive opplevelser. Blandt annet at de er veldig flinke på et grep som gjør at man ikke må sy etterpå. Dette håper jeg blir veldig positivt for min del. Måtte sy 4 sting sist. Ikke noen skummel opplevelse, men kan godt være foruten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter nr. 3 31.3. Det er noen år siden sist, så det blir ny opplevelse med pasienthotellet. Sist lå vi 6 stk. på 5-mannsrom på barselavd. Ikke den helt store opplevelsen. Vet ikke om fødeloftet er åpent ennå, men satser selv på vanlig føderom + pasienthotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla!

Venter barn nr 3 den 29 mars, begge de andre er født på SUS. Eg likte bedre å ligge oppe på avdelingen enn på pasienthotellet.Eg låg aleina da, greit med enerom og tv, men det var litt stusselig syns eg. Sikkert bedre viss du har med deg partneren.Likte ikke å måtte gå i hotellresturanten for å spise. Var mye koseligere og sosialt på avdelingen i 7etg. Ellers så har eg bare gode opplevelser fra sus.Spesielt jordmor Sigrid Klyve!! Hun tok i mot min andre, håper eg e så heldig å få henne denne gangen også. Hun har tatt imot de 3 barna til naboen min og naboen har meldt henne på til årets jordmor hver gang. Hun har startet privat UL på si i stav. Var der på tilig UL og skal gå til henne for å få modningsakupungtur.

Men har hørt noen mindre gode opplevelser med jordmødre på SUS så husk at dere kan kreve å få en ny jordmor viss dere ikke er fornøyde!!

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 25. mars og planlegge å føda i Stavanger denne gang, hehe. Fødte 6 uker før tiden på ferie i Bergen juli 08, og hadde ein fantastisk opplevelse der. Håpe at eg blir like fornøyd her hjemma, men e litt negativ. Blei rett og slett bortsjemt sist med 3manns rom aleina i 7 dager og mann som overnatta med oss. Sikkert fordi hu var prematur og fordi med ikje bodde i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter nr 3 2. mars. Har ligget både på barsel og på pasienthotellet. Likte pasienthotellet mye bedre enn barsel. Deilig med eget bad, og kunne ligge i senga med tv på å slappe av :) Og veldig greit å kunne ta imot besøk når en vil, og slippe å følge visitt tiden.

Hadde ei dansk jordmor siste gang, tror hun het Maja, og håper virkelig jeg får henne igjen. Første gang husker jeg nesten ikke for det gikk så fort :)

 

Om jeg ikke får plass på pas. hotellet, så kommer jeg til å reise rett hjem om alt er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født en gutt i juni08, og var kjempefornøyd med pasienthotellet! Deilig å ha med seg partneren da. Jeg har termin 9. mars. Håper vi kan møtes på BIM-treff snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...