Gå til innhold

Har du eit skikkeleg unyttig "talent"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg så er tærene nesten et ekstra sett med fingre,jeg plukker opp ting,har (når jeg var yngre) øvd på å skrive med de,og kan vifte med hvilken tå jeg vil:-)Også kan jeg smelle med stortåen på høyre fot.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan si "oioioioioi" veldig fort også er jeg veldig god på å rote uten at jeg skjønner hvor rotet kommer fra.... Det er i alle fall et veldig unyttig talent.....

Skrevet

Jeg kan kneppe med kjeven, og så har jeg og sånn lang tunge så jeg kan slikke meg på nesen eller drøvlen, alt etter som (greier ikke lenger å legge tunga oppå nesen slik som jeg kunne som barn da, for jeg har sinnsykt store fortenner). Og er jeg virkelig i slaget, når jeg nesten ned til haketippen :D

Jo, og så er jeg så overbitt at jeg kan bite sammen tenna og fortsatt få tungespissen ut ved å ta den først over tennene i underkjeven, og så under tennene i overkjeven.

Og så er jeg en jævel på å få ting i bihulene- være seg drikke eller andre ting man inntar oralt. Alltid fresht å svelge oppover mens man drikker sjokomelk, og så er snørra kakaofarget i flere dager.

Skrevet

Jeg kan bevege neseborene mine frem og tilbake i full fart.

Skrevet

Jeg kan bite meg selv i albuen.

Skrevet

Jeg kan lage trekløver med tunga.. Kjempenyttig!

Skrevet

Sinnsykt god på å huske sangtekster. Bare så trist at jeg er sinnsykt dårlig å synge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...