Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 29. august 2009 #26 Skrevet 29. august 2009 For meg så er tærene nesten et ekstra sett med fingre,jeg plukker opp ting,har (når jeg var yngre) øvd på å skrive med de,og kan vifte med hvilken tå jeg vil:-)Også kan jeg smelle med stortåen på høyre fot.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 29. august 2009 #27 Skrevet 29. august 2009 Jeg kan si "oioioioioi" veldig fort også er jeg veldig god på å rote uten at jeg skjønner hvor rotet kommer fra.... Det er i alle fall et veldig unyttig talent.....
Gjest Skrevet 29. august 2009 #28 Skrevet 29. august 2009 Jeg kan kneppe med kjeven, og så har jeg og sånn lang tunge så jeg kan slikke meg på nesen eller drøvlen, alt etter som (greier ikke lenger å legge tunga oppå nesen slik som jeg kunne som barn da, for jeg har sinnsykt store fortenner). Og er jeg virkelig i slaget, når jeg nesten ned til haketippen Jo, og så er jeg så overbitt at jeg kan bite sammen tenna og fortsatt få tungespissen ut ved å ta den først over tennene i underkjeven, og så under tennene i overkjeven. Og så er jeg en jævel på å få ting i bihulene- være seg drikke eller andre ting man inntar oralt. Alltid fresht å svelge oppover mens man drikker sjokomelk, og så er snørra kakaofarget i flere dager.
Gjest Skrevet 29. august 2009 #29 Skrevet 29. august 2009 Jeg kan bevege neseborene mine frem og tilbake i full fart.
ROFL Skrevet 30. august 2009 #31 Skrevet 30. august 2009 Jeg kan lage trekløver med tunga.. Kjempenyttig!
Gjest Skrevet 30. august 2009 #32 Skrevet 30. august 2009 Sinnsykt god på å huske sangtekster. Bare så trist at jeg er sinnsykt dårlig å synge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå