Gå til innhold

mensmurringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 31+5 og kjenner til stadighet mensmurringer i nedre del av magen og i ryggen, akkurat som om mensen er rett rundt hjørnet. har ikke egentlig tenkt no mer mer over enn at det er vanlig på lik linje med kynnere som jeg og har en god del av, men når en venninne idag kommenterte at jeg kommer sikkert til å få før tiden da siden mensmurringer er et tegn på at ting er igang, begynnte jeg jo så klart å tenke... det er 2. gangen jeg er gravid, men det er 5 år siden sist gang. så mye er nok glemt ut tenker jeg.. jeg husker jeg var veldig plaget med kynnere når jeg gikk med jenta, men ikke mensmurringer... det er normalt, sant?

det betyr vel ikke at jeg går før tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mensmurringer kan også være tegn på urinveisinfeksjon. Jeg har opplevd det samme, har vært både på sykehuset og hos legen og fått påvist urinveisinfeksjon. Det har vært mensmurringer som ikke har blitt borte. Så jeg anbefaler deg å ta kontakt med lege eller jordmor for å levere urinprøve.

Skrevet

me da vile jeg vel ha hatt utslag på urinprøvebe tidligere?dette er jo ikke noe nytt som har oppstått, så har tatt mange urinprøver..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...