snuppi min Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Jeg synes ikke det er så hysterisk morsomt!
Mammaen til Isak Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Jeg syns komiprisen var bedre i fjor jeg......hehe Men, nei han slår ikke helt an her heller ...
Himmel og hav Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Jeg har vært på såpass mange kurs og foredrag om gruppedynamikk/ ledelsesstrategier/ kommunikasjon og samarbeid at jeg flirer godt av "Christian Almaas"..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 det er litt flaut, men det tok en halv time av programmet før det gikk opp for meg at det faktisk var han og at ikke satt fast i gjørma på birken. synes det bare er pinlig. måtte skru av lyden!!
Himmel og hav Skrevet 29. august 2009 #9 Skrevet 29. august 2009 Det er ingen myr ved Skramstadseter ;-)
RødRev Skrevet 29. august 2009 #10 Skrevet 29. august 2009 Synes det var akkurat passe subtilt og småmorsomt. Jeg kan ikke fordra når sånne program blir en pisse-konkurranse..
Mø schæl! Skrevet 29. august 2009 #11 Skrevet 29. august 2009 Jeg synes generelt at hele programmet i år var litt tamt, jeg! Kan jo være jeg også som hadde litt høye forventninger, men tok meg selv i IKKE å le hjertelig en eneste gang... med unntak av lillefingererkomikken til Dagfinn Lyngbø! Og så ventet jeg forgjeves på Pernille Sørensen!
mozell Skrevet 29. august 2009 #12 Skrevet 29. august 2009 Enig, lo av Lyngbø (og til dels også Raske menn), men ellers var hele Komiprisen ganske umorsomt. Syns nå jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå