4blir5 Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Frister lite, men begynner å bli desperat etter en uke med sterke kynnere hele døgnet og mens-smerter i mage og rygg. 17 dager til termin..
hit og dit Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Det kan ha vert tilfeldig, men me manna oss opp til ein runde og ungen kom. Det høyrer med til "historien" at eg var godt moden og med åpning allerede.
4blir5 Skrevet 29. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2009 Mannen gliste fra øre til øre da jeg sa at d kan bli aktive dager i senga framover fordi jeg begynner å bli desperat, heeh! Flere??
Mille** Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Hehe....har ofte god effekt av sex. *kremt* Men seriøst, hadde mer sex når jeg gikk på overtid med 3 cm åpning enn jeg hadde hatt til sammen hele svangerskapet uten å få så mye som en kynner! Har ei venninne som har født rundt termin med sine 2 bare timer etter en runde i halmen. Prøv å kos deg LITT da!. ;o)
Sjokoladebanan Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Vi hadde nok sex en 3-4 dager før jeg fødte.. Og jeg fødte 10 dager før terminen... Om det hadde noe å si vet jeg ikke.. men i alle fall kan du ha det deilig i noen mintutter.. bare det er jo verdt et eller hva?
Sjokoladebanan Skrevet 29. august 2009 #7 Skrevet 29. august 2009 hehe litt skriveleifer.... men det får dere tåle... whish you luck... :-D
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 Jeg var 12 dager på overtid, en onsdag. Ingenting som tydet på at babyen ville komme. Det var siste natten hjemme. Pga lang reisetid til sykehuset. Natten etter skulle vi sove hos svigers som skulle passe storesøster når jeg ble satt i gang påfølgende morgen, altså fredag. Når det nærmet seg onsdag kveld sa jeg til samboeren at ja ja, ikveld er siste sjangs til å få deg litt på mange uker, så. Han klatret fornøyd mellom bena mine sent den kvelden. Bare 3 timer etter våknet jeg av at riene var i gang =) Kan jo være tilfeldig selvfølgelig =)
BettyBoob Skrevet 29. august 2009 #9 Skrevet 29. august 2009 ungen kom 6 dager før ternin, hadde mye sex en uke før han kom! minst 2 ganger om dagen
Collette Skrevet 29. august 2009 #10 Skrevet 29. august 2009 Jepp, hadde sex tirsdag kveld og onsdag morgen gikk vannet. Hadde sex tre kvelder på rad + at vi spiste indisk mat den siste kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå