Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Hvordan ble dere enig om hvor dere skulle bo?? Og hvor endte dere opp?
fox`y Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Vi møttes på nettet da, så jeg var åpen om at jeg ikke ville flytte på meg. Så han kom på besøk å ble boanes. min er sjømann da så er veldig sjelden hjem så har ikke noe å si hvor vi bor. ikke har han så go kontakt med familien sin heller. jeg er avhengig av å ha foreldrene mine i nærheten siden han er borte så mye. pga noen dager slutter jeg ikke før 5, å da må de hente guttan i barnehagen.
Tommage♀♂ Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Vi møttes på hans hjemsted, jeg bodde der da. Men jeg var klar på at jeg skulle hjem en gang, og det sa jeg da vi møttes, da vi ble samboere og da vi ble gravide. Da vi skulle ha nr. 2 sa jeg at jeg ville hjem, og ordnet leilighet til oss. Så flyttet vi da. Nå har vi bodd her i 2,5 år. Og i vinter hadde han 30-års dag, og broren var her og feiret med oss. Så traff han en dame, og nå bor han også her! hehe, morsomt for oss, nå satser vi på søskenbarn til ungene;)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Jeg ville bort, så en enkel løsning. Nå vil jeg derimot tilbake igjen, så da flytter vi fra Østlandet til Tr.lag så fort sjansen byr seg. Han vil veldig gjerne det han også. Blitt enige veldig lett faktisk! =)
tvkrus Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Vi møttes i militæret jeg hadde ikke noe skole eller jobb å reise tilbake til men han hadde lærlingsplass. Så jeg pakka ryggsekken et par dager etter han dima og tokk første fly til han og ble bare. Også fant vi en leilighet så da dro jeg bare tilbake til mine foreldre for å hente resten av tingene mine.
Gemini7 Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Vi møttes som studenter i Oslo- han er fra Nordland, jeg fra Østerdalen. Vi slo våre pjalter sammen her i hovedstaden i løpet av studietida, og her har vi blitt, siden ingen av oss ønsker å bo der vi kommer fra:) Bra kompromiss.
Ioren Skrevet 29. august 2009 #7 Skrevet 29. august 2009 vi møttes hos ei felles venninne nære der han er fra en sommer. han hadde skoleplass, jeg var på leit etter jobb etter å ha tatt fagbrev, så vi slo oss sammen her, og her har vi blitt...
Odine! Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 Vi møttes et tredje sted og har blitt boende der
SmallTalk Skrevet 29. august 2009 #9 Skrevet 29. august 2009 Vi møttes i Oslo som er hans hjemsted. Jeg bodde også der på den tiden. Da jeg ble gravid var jeg helt klar på at jeg ville flytte hjem. Han var ganske lunken i begynnelsen, men boligprisene i Oslo kontra mitt hjemsted ble avgjørende. Dessuten er det i mine øyne langt bedre oppvekstvilkår her vi bor nå enn i Oslo. Så da ble vi enige om at når han fant en passende jobb flyttet vi hjemover. Det ble da tulla var 2.5 år og nå har vi bodd her i 1 år akkurat. Skikkelig godt å være hjemme igjenn syntes jeg
SmallTalk Skrevet 29. august 2009 #10 Skrevet 29. august 2009 Hva er din story forresten HI, siden du lurer tenker jeg at du forsøker å få mannen til å flytte på seg?
stjertløvetann Skrevet 29. august 2009 #11 Skrevet 29. august 2009 Vi møttes et tredje sted på skole, studerte sammen på et fjerde sted, før vi kranglet så fillene føyk om neste stopp, men endte opp på mitt hjemsted hvor vi bor ennå
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 30. august 2009 Ja, vi skal flytte ut av byen men vi er fra hvert vårt sted, langt unna egentlig. Og vi vet ikke helt hva vi vil...Dessuten bør han bo i nærheten av en by pga jobb, så da blir det kanskje hans hjemby men det er så langt unna min familie! Vanskelig...men vi er enig om å bo i nærheten av enten hans eller min familie, dvs vi flytter ikke langt unna begge, hvis du skjønner?
Tøysetipp Skrevet 30. august 2009 #13 Skrevet 30. august 2009 Det var jeg som ville flytte. Så vi flytter til et annet fylke og til bondelandet hvor hun har gård. Begge er enige om at vi skal se hvordan vi trives og dersom vi ønsker tilbake hjem hit så flytter vi alle tre. Trygt og godt å vite at vi er enige. Skulle jeg valgt et annet sted ville det blitt nord-Norge, til fjell og til havet. Jeg får en sjelden fred av å være der. Bondelivet frister også, så det blir spennende, og vi gleder oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå