Gjest Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 http://robo.to/marithakn Se så søøøt han er ) Hatt han i ca 2 uker nå, og enda ikke funnet noe navn Tips?
OsloMor Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Lille tigerpusen, sånn så vår ene katt ut da han var liten også. Han heter forresten Bamse:)
Gjest Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Ja han er en liten tiger ) Han mangler halen da! Haha... han har bare en liten stump til hale, så her hjemme har han gått for "stumpen" men han kan jo ikke hete stumpen stakkars Eller...? litt søtt da!
OsloMor Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Har han ikke hale? Stumpen er vel kjempesøtt, pleide foreldrene mine å kalle meg da jeg var liten (noe som kanskje sier mer om dem, he-he;)
Gjest Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Nope, han har bare en liten stump på ca 2 cm til hale ) Kjempe søt! Broren hadde ingenting, nix nada. hehe... Ja han kler jo å hete Stumpen ^^ Den andre voksne pusen vi har heter Nitro. Og pusen før der som desverre ble påkjørt het Turbo Så min mann er litt inn på å finne "bildeler" navn til kattene, men finner ingenting som passer til stumpen vår )
OsloMor Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Hva med Tussi, han mister jo også halen sin noen ganger. Eller Forgassser, med ekstra trykk på s'ene;0
PAVEEL Skrevet 29. august 2009 #7 Skrevet 29. august 2009 stumpen stompi stompa stompa! det må han hete:-)
Gjest Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 Hahahaha, Stompa ja!!! hehehe..... Tussi var også søtt Men jeg syns Tussi høres ut som ett jentenavn, selvom jeg veeeet Tussi er en gutt Stompa høres bedre ut med østlandsdialekt, jeg snakker Bergensk og da høres ikke stompa like kult ut. Kanskje jeg bare skal legge om dialeketen min?
OsloMor Skrevet 29. august 2009 #9 Skrevet 29. august 2009 Tussi er jo et gutteesel da! Jeg ville jo kalle Bamse, vår eldste katt, for Nusse selv om han er gutt.Synes det er verdens fineste kattenavn, selv om det er forbeholdt guttepuser, he-he- Men, da satte mannen foten ned. Han ville han skulle hete Ozzy, og dermed ble det Bamse istedenfor.
Gjest Skrevet 29. august 2009 #10 Skrevet 29. august 2009 Ja jeg vet Tussi er en gutt ) men når jeg var liten trodde jeg Tussi var en jente, pga navnet. ^^ Så kan tro jeg fikk sjokk når jeg hørte Tussi sin stemme! haha... X-D
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. august 2009 #11 Skrevet 29. august 2009 Jeg stemmer for Tussi! :-) Hentet nicket mitt fra et tidligere kjæledyr, men det var faktisk en jente... :-) Så er litt enig i at det er jentenavn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå