Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noen slektsforum på nett som det er aktivitet på? Har søkt opp noen men det er så lite aktivitet på de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg er slektsforsker eller prøver litt å være det du har fått bra start linker ,men vist du vil ha hjelp så bare si fra her eller en Pm ..... kan være litt vansklig å begyne

Skrevet

Du kan jo prøve å se om noen av slektningene dine (eller du) finnes her. I min familie var det en dame (kona til onkelen til faren min) som hadde lagt inn hele slektstreet til farfaren min sin side, og inviterte videre, så vi fikk bygge på med andre sider. Det er nå et veeeldig stort tre.

Om navnet ditt finnes på dette nettstedet, må du sende søknad til den som har lagt deg inn, for å få råderetten over ditt navn. Dette er bare en knapp å trykke på, ikke vanskelig. Om du ikke finner ditt eget navn, kan du jo sjekke om noen andre i slekta, lenger bak, finnes der. Et veldig bra nettsted, og slekta mi bruker det i hvertfall hyppig, til å dele bilder fra gamle dager, se hvem som fyller år, osv osv... Har også en del som har fått kontakt med slekt i Amerika o.l via denne nettsiden.

Vet egentlig ikke om det er et forum på siden, men siden du nevnte slekt, regner jeg med at det er slektsgransking du er opptatt av. :)

Skrevet

Og linken ja. hehe

www.geni.com

bare trykk at du ikke er interessert i betalingsutgaven, så kommer du til gratisutgaven...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...