Ranni Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Nå har lillegutt endelig sovnet i sjalet etter to timer med sutring, gråt, opp og ned og altså til slutt sjalbæring. Føler meg som en elendig mor som etter 4,5 måned ikke klarer å gi sønnen min en allright kveldsopplevelse... Måtte bare få ut frustrasjonen - kjip følelse inni meg.
Suretær Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Tvert imot! Du er en spesielt god mor som gjør alt det der kveld etter kveld uten å gå fra vettet. Sønnen din har det nok helt fint selv om han sutrer om kvelden, han vil bare bysses av mammaen sin - og det får han jo: ) Synes din sønn har gjort et godt valg av mor. Han er en heldig liten fyr: )
Ranni Skrevet 29. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2009 Takk, det var fint sagt :-). Mener jo selvsagt ikke at de som ikke får babyene sine til å sove er dårlige mødre, var bare en overveldende følelse her i kveldinga..
Suretær Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Forstår deg så godt. Har samme problem med lillemann på 11 uker. Sist lørdag skrek han i 3 og enhalv time før jeg fikk lagt ham. I kveld ca en time. Bysse ham i posen, synger og trøster. Er veldig frustrerende og man bilr veldig lei seg. Men vi må trøste oss med at de ikke har vondt noe sted, de vil bare ha nærkontakt. Og heldigvis for det, så kjenner man at man trengs: ) Lykke til! Klem
Collette Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Har gjort akkurat det samme i kveld, men min er 7 mnd da. Han sovnet fint av seg selv for tre dager siden, men de siste to kveldene har han trengt noe mer. Lurer på om jeg har ødelagt noe nå, men han var i hvert fall god og trygg da han sovnet.
Ranni Skrevet 30. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2009 Følere det mye bedre i dag, takk for fine svar.. Tenkte litt seinere på kvelden at om alt for kort tid er de uavhengige og vil klare seg selv - da kommer jeg vel til å savne tida da lillegutt bare ville være hos mammaen sin...... ;-D
Suretær Skrevet 30. august 2009 #8 Skrevet 30. august 2009 nemlig! Godt at du ken tenke på det sånn: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå