Trønderbærta Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Samboeren min jobber på sjøen, men fikk oppsigelse (de var 3 stk som fikk), så denne turen er den siste (han er ut på sjøen nå..), så da må han ta på seg vikariat ol. fram til han får no fast på en annen båt, dermed må jeg legge en plan her hjemme for hvordan jeg skal gjøre ting når jeg ikke vet når han er hjemme. Normalt sett jobber jeg kun dagtid, og hver 4.dje helg, perfekt for oss. Men ei som har vært ut i permisjon kommer tilbake i oktober, og jeg har lovet henne to dagvakter i uka fra oktober og ut desember, og da har jo jeg kunnet jobbet kvelder de dagene om sambo har vært hjemme, men det vet jo jeg ikke nå :-(, derfor kan jeg ikke sette opp ei slik vaktliste, å ikke har vi da råd til at jeg går ned i lønn i denne perioden heller :-(..! Derfor må jeg jobbe annenhver helg for å få nok timer, og da må jeg jobbe masse disse helgene (dobbelt skift hver 4.dje helg, og normalt hver 4.dje helg). Så nå håper jeg inderlig at jeg får den hjelpen jeg trenger i denne perioden, krysser fingrene for det :-p Litt frustrert nå ja, hater å ha ungene borte, men skal nok klare det både jeg og sambo og ungene, så ordner ting seg her hjemme igjen i januar ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå