Gå til innhold

Kule eller pene stellevesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan finne dette?

Har lyst på en stelleveske, praktisk og god, men som nødvendigvis ikke ser ut som en stelleveske...:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ju Ju Be har endel kule og praktisk stellevesker. Har bestilt meg en i svart/sølv, men de har masse forskjellige mønstre/farger. Har bestilt fra babyplaneten.no som er billigst, men fikk beskjed om at de ikke hadde den på lager ennå så skulle få den uka etter, men det var 3 uker siden.... Så på mandag skal jeg ringe dem og hvis de ikke sender den der og da så avbestiller jeg og bestiller den et annet sted!

Skrevet

Den så kjempetøff ut, mamma til liten gutt!

Men savnet at den kunne henge på håndtaket på vogna. Den må nesten oppbevares under vogna?

Skrevet

Jeg har stelleveske fra Room Seven (den er bare sååååå mye finere enn alt annet jeg har sett) - sjekk ut danske hjemmesider for bedre utvalg:

www.lirumlarumleg.dk eller www.gyngehesten.dk

Du får kjøpt "dingser" på BabyShop fra Tinkafu til å henge opp bagen med på håndtaket. Ha kan du henge fra ringene som skulderremmen sitter i.

http://www.tinkafu.no/products.aspx#

Skrevet

Kjøpt mæ ei stelleveske på ikea. Den e svart å hvit. 198,- for den. Syns veska va skikkelig stilig der. Kjøpt åsså stellebord der å. I samme mønster. God plass inni den. OG d va m en liten hånduk te å legg oppå stellematta.

Skrevet

Du kan henge den på vogna! Det opphenget ligger inne i veska så du ser den ikke på bildet bare;)

Skrevet

DA er bestilling neste trinn. Den var aldeles nydelig. Takk for fin tråd og gode tips!

Skrevet

Hehe, stelleveska til Thomine var samme sjanger. Tøffe vesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...