Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Gutten vår kaver en del for tiden, eller han hadde mageknip noen mnd etter han ble født, og har hatt det periodevis nå. (Han blir 11 mnd i oktober) Lurer så på om det kan være at han har problemer med å fordøye melkeprodukter som yoghurt.. Så håper jo inderlig at han ikke er allergisk..? Vet ikke hvordan man regerer på den type allergi. Burde jeg bare kutte tvert og vente noen mnd før jeg gir ham igjen, eller hva? Han har fått Nan siden han var 4 mnd, og det er jo basert på kumelk. Han har vært veldig mye plaga meg pressing, og nå virker det nesten som om han fortrenger avføringen, fordi den er ikke hard slik som før. Men det kommer ut lit etter litt.. Noen kloke råd?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 29. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2009 Mente han blir 11 mnd i sept seff;)
oktoberjentene;) Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Jeg har ei frøken som blir 10 mnd på mandag.. hun har super sensitiv mage... hun har fått påvist kumelkprotein inntolleranse... så alt med melk i tåler hun ikke... hun reagerte med oppkast og diare... får hun mat nå med litt melk i så går det noen timer så kaster hun opp... det med hard mage har noe med mme å gjøre.. de fleste får hard mage på mme... den spesialmelken snuppa får nå gjør avføringen bare ennå hardere desverre... men masse malt i hver flaske hjelper litt redd hun reagerer på andre matvarer også, men det er ikke påvist av noen lege... stakar små som får vondt i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå