Gå til innhold

NÅ ble jeg litt lei meg her:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

BF sa han ble sur vis det var jente baby i magen:( UL sa gutt men jeg

er veldig usikker selv, også begynte vi og prate om det her nå, og da kom han med den, og var skikkelig streng:(

Det var litt trist:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, om han liker å ha sur dame så er det jo bare å kjøre på i samme spor. Klem til deg. For en dust.

Skrevet

sorry er det mulig å si det..

er glad jeg har en gutt som bare gleder seg uansett hva som kommer ..

men hadde problemer med han i førsten da han ba meg ta abort og alt slikt støttet meg ikke.

nå sliter jeg med at han skal skjønne at jeg har vondt og er sliten og slikt ...

hadde håpet på litt hjelp her hjemme.. tar 5 timer vis jeg skal vaske og rydde her. han rydder jo ikek opp etter seg eller noe...

Skrevet

Ja skal si den svei litt, blir nok ikke blid på han med det første.. Han skal nok få høre den!!!

Tar til tårer og gir han skikkelig dårlig samvittighet så sier han ikke det mer, jeg sa det bare er noe han sier nå, men når det kommer baby, gutt eller jente så blir han nok like glad uansett!

NEI det ble han ikke, fikk jeg tilbake da!

Med flotte hormoner og sånt som jeg har nå om dagen så er det lurt og si sånt.. hmm..

Skrevet

Nå har det seg sånn at det faktisk er mannen, og kun mannen, som bestemmer kjønnet på barnet. Så han har kun seg selv å "takke" hvis det kommer ut "feil" kjønn (selv om man ikke har makt over det).

Skrevet

Han får bare ta det han får og væra glad! skulle han ha bært det i 9mnd og hatt alle plagene jeg har, så kunne han kanskje sagt det, men ikke fa*n om han skal få væra sur pga det!.. nei det blir hva det blir uansett hva han og jeg mener, så sånn er det, vis det blir for gæli at det er jente, skal jeg og jenta fint klare oss uten han vi:)

Men jeg trur nok han blir glad uansett hva som kommer, men at han kanskje ønsker gutt mer enn jente skal han da få lov til og ønske det.

Skrevet

I all verden - hva mente han at du skulle gjøre med det!?

Du får nevne for han at det er umulig å bytte ut barnet sitt, men en smal sak å bytte mann!

Skrevet

Hallo? FOR EN IDIOT - er han 12 år eller? (unnskyld utbruddet..)

Som Gull nr.2 sier så er det mannen som bestemmer kjønnet på barnet.. Så det kan du jo slenge i trynet på han neste gang han henger med geipen ang den saken.

Jeg tåler bare ikke slikt som dette her altså, flyr jo rett i taket :/

Skrevet

Ja han hørtes jo moden nok ut til å bli pappa......NOT! Er det mulig?

Inni magen din ligger et lite mirakel.. uansett kjønn! Vi er så utrolig heldige som får lov å bære frem et barn. Og han vet ikke hvor heldig han er som får lov å bli pappa... og så kommer han med en slik kommentar?

Skjønner godt at du ble lei deg!

Ville faktisk vurdert å finne en alternativ fødseshjelper...... er ikke godt å ligge og skulle føde og være redd for hans reaksjon hvis der kommer ut en nydelig liten jente i stedet for en nydelig liten gutt..

Skrevet

huff ja! blir irritert når jeg hører sånt!! tok til tårene selv da barnefaren til mitt lille gull i magen ikke ga lyd fra seg på en uke etter han så UL bildene... for så å ringe å si at jentungen var et "interessant biologisk prosjekt", som om jeg er en jævla "incubator" og at han ikke følte noen ting. har ikke hørt fra han siden og jeg er i uke 34 nå. det har vært jævlig tungt alene, men herregud... heller alene enn med en sånn dritt.

Tror nok mannen din blir gla for det som kommer:-) kan være han bare freaket litt ut... eller noe? prøver absolutt IKKE å forsvare han altså... for det var en helt forferdelig ting for å han å si om barnet dere lagde sammen. Håper det ordner seg, og at du slipper å måtte "bekymre" deg for kjønnet til barnet og hvordan han reagerer på det. graviditet er f***n meg tungt nok uten dritt fra menn itillegg!

Skrevet

Uff, mange rare menn rundt omkring gitt.

Eksen min var sånn, sa det rett ut at hvis han skulle får barn så foretrakk han gutter, husker jeg ble ganske så irritert av at folk kan være så dumme ikke bare å tenke tanken, men faktisk SI det høyt også. Velvel, det og masse anna gjorde at jeg mista interessen, og bedre ble det ikke av at han begynte å deale med ei anna dame mens vi fortsatt var sammen.

Nå er den nye dama forresten høygravid, blir visst ei jente har jeg hørt

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...