Gå til innhold

5 uker på tirsdag og mage!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5 uker på tirsdag. Vet ikke hvordan man regner, men 4+4? Uansett har jeg hatt lite symptomer, kun litt ømme bryst og litt trøtt. Men i dag har jeg ikke fått igjen buksene mine. hoven og øm nederst i magen. Er dette normalt så tidlig? Kan det være noe galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D e nok bærre luft=)

Skrevet

Ja, det er luft og en fordøyelse som plutselig går mye langsommere enn normalt - så det samler seg opp litt ;-)

Var også kjempeoppblåst i uke 5/6, men det gikk over.

Skrevet

Helt normalt, det går tilbake igjen om noen uker. Hadde det akkurat sånn jeg også.

Skrevet

Tusen takk for beroligende svar. Håper virkelig at det kun er luft. Det kjennes bare ikke sånn ut da det er lenger nede der hvor tisseblæra er- i underlivsområdet. Hadde mye luft i magen første dagene etter pos test.

Skrevet

haha, ja samme har jeg lurt på de siste dagene. Begynte nesten å lure på om jeg kunne være en mnd eller to lenger på vei enn jeg viste. Synes magen liksom står ut og er stram. Men sant med fordøyelsen, den går myyye saktere ja.

Skrevet

Helt samme her. I tillegg er jeg "bloated" og oppblåst akkurat som rett før mensen og alle klær kjennes for små ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...