trollemor77 Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Jeg er 5 uker på tirsdag. Vet ikke hvordan man regner, men 4+4? Uansett har jeg hatt lite symptomer, kun litt ømme bryst og litt trøtt. Men i dag har jeg ikke fått igjen buksene mine. hoven og øm nederst i magen. Er dette normalt så tidlig? Kan det være noe galt?
b77h Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Ja, det er luft og en fordøyelse som plutselig går mye langsommere enn normalt - så det samler seg opp litt ;-) Var også kjempeoppblåst i uke 5/6, men det gikk over.
* * felicia** Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Helt normalt, det går tilbake igjen om noen uker. Hadde det akkurat sånn jeg også.
trollemor77 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2009 Tusen takk for beroligende svar. Håper virkelig at det kun er luft. Det kjennes bare ikke sånn ut da det er lenger nede der hvor tisseblæra er- i underlivsområdet. Hadde mye luft i magen første dagene etter pos test.
Eucerin Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 haha, ja samme har jeg lurt på de siste dagene. Begynte nesten å lure på om jeg kunne være en mnd eller to lenger på vei enn jeg viste. Synes magen liksom står ut og er stram. Men sant med fordøyelsen, den går myyye saktere ja.
Fifrildi Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 Helt samme her. I tillegg er jeg "bloated" og oppblåst akkurat som rett før mensen og alle klær kjennes for små ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå