Venter09<3med ny spire Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Nå ligger jeg på soffan med vondt i rygg, imagen og ned mot symfysen, har vondt i Høyre lyske/lår, Høyre ribbein, er kvalm, svimel og alt. bør jeg kontakte føden? er ikke noe regelmessig eller noe her kommer å går som det vil her...
Venter09<3med ny spire Skrevet 29. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2009 mente i magen og ned mot skambeinet... hehe
Gjest Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Ring føden, så er du på den sikre siden uansett!
VinterSol+2 Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 først av alt; skift stilling. ta deg en varm dusj, kanskje? lenge siden du har spist og drukket? dette er nok ting føden kommer til å lure på også. hvis du har vondt og føler deg usikker, så kontakt føden du, og hør med de. men som regel vil de spørre om slike ting, be deg spise litt, osv, før du evnt ringer tilbake. har du lang vei til føden? hvis du mistenker at dette er rier, så avhenger jo når du skal inn av avstanden.
Venter09<3med ny spire Skrevet 29. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2009 har skiftet stilling, dusjet og alt... venter på at gubben skal lage middag men han er jo utrolig treig til å komme i gang er førstegangs så vet ikke om det er rier eller hva det er jeg-... har bare 5 min med bil til sykehuset, venter litt med å ringe føden til etter jeg har fått noe mat jeg nå da...
Expat Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Ring da. De vet om du trenger å komme eller ikke. Ikke alle blir regelmessige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå