Gjest Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Har Besafe Izi Combi setet fra før av, men vi har 2 biler så vil ha ett sete til som kan stå bakovervendt i min mann sin bil. Orker ikke styre frem og tilbake med det andre. Så jeg lurer på Britax sitt, noen erfaringer?
Nusseline♀♀♂ Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Jeg spurte det samme som deg i går så kanskje du kan finne igjen den tråden. Vi endte med å kjøpe setet i går. Har ikke fått montert og prøvd det ennå. 6-åringen vår prøvde det i butikken da for å se om det passer så lenge som det lover og det passet henne og hadde enda litt å gå på. Får håpe vi blir fornøyd. Vi har kid plus til 6 og 8 åringen og er veldig fornøyd med det ihvertfall.
Gjest Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Såpass ja, det passet til henne? Det høres jo veldig bra ut ) Jeg har googlet litt på nettet, og det virker som om de aller fleste er veldig fornøyde med dette setet. Så da tror jeg at jeg går for det )
Nusseline♀♀♂ Skrevet 29. august 2009 #7 Skrevet 29. august 2009 Det passet henne ja. Det kan jo reguleres både i høyden og bredden og brukes med og uten 5-punkt selen så det virker jo lovende. Vi skal ha det til vår minste på 3 år og 5 mnd som har vokst ut av besafe izi combi setet sitt og fremdels sitter bakovervendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå