Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover så urolig om natten for tiden, og er helt utkjørt på dagtid. I tillegg kvalm og uvel, føler meg "lett i hodet", som om jeg skal svime av. Groggy og uggen hele dagen. Så slitsomt og ubehagelig! Griner for den minste lille ting, bare det at datteren min ikke vil ha på seg sko en vanlig morgen når hun skal i bhg og jeg skal på jobb og vi er litt sent ute. Føler meg rett og slett deprimert. Hadde lagt i sengen hele dagen om jeg hadde hatt anledning til det. Går inn i uke 32 imorgen. Noen andre i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har det på akkurat samme vis, har bekkenløsning og da så jeg er sykemeldt og slipper heldigvis og gå på jobb med denne formen, så det misunner jeg deg ikke. Jeg er straks 34 uker, å har hatt det sånn de siste to mnd. Jordmor sa det var helt normalt så...

Noen ganger er det jo en trøst bare det og vite at man ikke er den eneste som har det sånn :)

Skrevet

Snakk med legen. Føl også på om du merker forskjell etter måltider!

Jeg har slitt med det og det viser seg at jeg har fått litt glukoseintoleranse (på vei til svsk diabetes altså). Om du kjenner det er en time eller to etter maten det er verst, så få blodsukkeret sjekket ved neste kontroll!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...