Gå til innhold

mye mas om den grøten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men... når jeg varmer den til ca 40 grader og rører pulveret i så blir det kaldt igjen når jeg gir grøten.

hvordan skal det gjøres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid "slumpet" varmt og kaldt vann om hverandre sånn at det er ca passe varmt ferdigblandet.

Skrevet

jeg bruker ferdig mme til grøten. men kan jeg varme den til mer enn 40 grader, så bare vente litt å røre litt til den er spisende?

Skrevet

Hipp sin grøt fra 4 mnd kan du blande med vann så da blir det enkelt med temperaturen. Drikke melk før/etter/ved siden av. Ellers er vel de fleste grøtene ved 6 mnd og etterpå beregnet med vann også. Rører du med gaffel går det fortere enn med skje og den blir klumpefri.

Jeg hadde melk i fra 4-6 mnd til eldstemann men syntes det ble mye styr da det var mme så ga den med vann til minstemann. Du kan jo varne grøten litt i mico evntuelt når den er ferdig blandet, eller ta i litt ekstra med varmt vann så den blir passe. Jeg har alltid tatt vannet litt varmere så det blir passe når grøten er ferdig rørt ut.

Skrevet

Jeg varmer opp koppen jeg blander grøten i i varmt vann. Da holder den lenger på varmen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...