Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Hvor mange av dere damer har opplevd at menn av venninner/bekjente legger ann på dere og åpentlyst viser at de ønsker å ha sex med deg? Hvordan har de isåfall vist det og i hvilke situasjoner? Dette har skjedd meg flere ganger og jeg begynner å lure på om jeg gir helt feil signal eller om alle mine venner/bekjentes menn er drittsekker!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Jeg har opplevd det. Jepp, det er mange svin der ute.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Jeg har opplevd dette senest for noen uker siden:) Da var fruen ute av huset, og han inviterte meg til "noen øl"..... Det viste seg at det var mer enn noen øl han ville ha seg da vi hadde ølene på bordet og i magen;) Men han er en god kompis og jeg kjenner begge. Det kom faktisk litt overraskende på meg. Men vi snakket bare, da;) Jeg holdt meg i skinnet, og det klarte heldigvis han også Men snakke litt om det, det gjorde vi. Så vi vet, men gjør ingenting med det. Jeg har aldri sendt bevisste signal til ham, som jeg vet om. Vi har snakket jobb og interesser og unger alle gangene vi ellers har snakket sammen. Ikke pynter jeg meg heller, men går i joggebuksene mine og null sminke. Slik så jeg også ut da vi tok noen øl. Jeg vet ikke, men tror at en kan ha lyst på andre selv i et godt forhold. forskjellen ligger i om en gjør noe med det eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Hva gjør man da? Det er jo ikke bare bare å gå til dama og si at mannen er et svin?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Det har jeg heldigvis ikke opplevd. Jeg opplever at de kan flørte litt, men det er fordi vi har vært kompiser siden før de ble sammen med damen. (noen av mennene)Helt uskyldig. Ellers har venninnene mine ordentlige menn, og jeg sender ikke ut noen signaler heller. Tror ikke det er fordi jeg er lite attraktiv, for jeg blir ofte sjekket opp på byen, men mine venninners menn behandler meg som en normal venn og de vet også at jeg er i et forhold.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Anonym 18.02 Klart man kan ha lyst på andre, men er det nødvendig å ha lyst på venninnene til kona si da? hehe. Jeg må innrømme at jeg både blir irritert og smigret når det skjer.. sukk.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #7 Skrevet 29. august 2009 18:02 her: Ja, en blir jo smigret. Det er vel naturlig, er det ikke? Men også som du sier irritert. Jeg syns det er litt respektløst overfor partner å vise overfor andre at en har lyst. Altså slik han gjorde; egentlig si det til meg. Mange kompliment etc.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 alle kompisenen til eks-kjæresten min la an på meg hele tiden. Tror jeg kunne ligget med hvem som helst av de.. Stakkars gutt som jeg var sammen med.. Dårlige venner.. Og ja, har opplevd interesserte venninne-menner også,men utstråler en ekstrem utilgjengelighet ovenfor de, så ingen har dummet seg ut, heldigvis.. det blir så kleint..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #9 Skrevet 29. august 2009 En mann til en venninne spurte meg før han giftet seg med henne om jeg hadde sagt ja til å gå ut med ham den gangen og om det hadde kunnet bli oss to (han refererte da til noen år før de traff hverandre). Jeg svarte at det hadde jeg nok ikke gjort, dels fordi jeg var i et forhold den gangen samt at han ikke var min type. Den andre var en som sendte meg sms om vi kunne treffes for å gå en tur (vi hadde tileldigvis vært ute på byen dagen før alene uten makkere og pratet litt, helt uskyldig). Jeg lurte på hvorfor det, og han svarte at han hadde fått litt føleleser for meg, og hadde vel egentlig alltid vært betatt. Jeg sa jo åpenbart NEI! De hadde også fastsatt dato for giftemål. Hva er det med menn som skal rekke slike ting rett før de gifter seg lurer jeg på.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #10 Skrevet 29. august 2009 Ja, det er jo fryktelig kleint! I tillegg har jeg samboer som også kjenner mange av disse mennene som flørter sokkene av seg på fester og slikt. De er ganske flinke til å skjule det for alle parters samboere. Rare menn. Men det finnes sikkert massevis av damer der ute som gjør akkurat det samme. En sånn x har jeg hatt også, som hadde kun dårlige venner som alle ville til køys med meg. (Egentlig med hvem som helst vil jeg anta, jeg er ikke så spesiell. ) HI
Dunder Skrevet 29. august 2009 #11 Skrevet 29. august 2009 Synes det er litt rart at flere sier de blir smigret. Jeg har opplevd dette et par ganger, og jeg tar det som en blodig fornærmelse. Hva slags menneske tror de jeg er egentlig? Heldigivs opplever jeg slikt svært sjelden. Så enten er jeg veldig usexy eller så sender jeg ikke signaler om at jeg vil ligge med mine venninners menn.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #12 Skrevet 29. august 2009 Kjenner til det. Og jeg har spørt venninner hva jeg gjør, de sier at jeg er naturlig flørtete av meg. Det er ikke noe jeg kan for eller mener å gjøre, det er bare slik jeg er. :/ Men det kan vere andre ting også.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #13 Skrevet 29. august 2009 Dunder Jeg føler ikke at jeg sender de signalene heller. Jeg flørter jo litt, men det gjør jeg med alle uansett kjønn og alder. Synes det er hyggelig i hverdagen. Da mener jeg ikke sånn flørting som "gud, du er deilig!" altså. Vel det er ikke det at jeg blir smigret fordi de tror jeg er et dårlig menneske, mer det at jeg blir smigret fordi de har lyst da. Skjønner? Som jeg sa så blir jeg irritert også. HI
Dunder Skrevet 29. august 2009 #14 Skrevet 29. august 2009 Mente ikke at du sendte de signalene, men mener at å ta det som et kompliment er en stor misforståelse, evt. et tegn på ekstremt lav selvtillit evt. mangel på bekreftelse fra omgivelsene.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #15 Skrevet 29. august 2009 HAHA! Det er mer litt som all PR er god PR. En tar de komplimentene en får, uansett hvem de kommer fra. ;p Jaja, saken var mer om det var andre som hadde slike i omgangskretsen sin..ikke min selvtillit. ;p
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #16 Skrevet 29. august 2009 opplever dette veldig ofte. Har snakket med søsteren min om det for hun opplever det samme. Vi har tenkt at det har noe med oss å gjøre. at vi er vennlige og åpne uten at vi skjønner at det kan tas som en invitasjon. det er jo ikke en innvitasjon. ingen av oss sntes det er noe. Men hvorfor skjer det så sabla ofte. Ikke bare med menn i forhold men alle menn. jeg tror at jeg og min søster sender ut helt feil signaler uten at vi er klar over det. Min søster og jeg er ydmyke, åpne, smiler kanskje litt mye, er intressert i mennesker generelt ( som kan oppfattes som interresse for den mannen), søsteren min er sånn som ofte tar på mennesker..klapper dem liksom, jeg er ikke sånn, men fysisk kontakt kan jo oppfattes feil. Nå har jeg blitt så "teit" at jeg sier direkte ut nei før jeg engang er sikker på om de prøver seg. ett exsempel er: Nabo mannen spør om mitt tlf nr fordi sønnene hans er på mine barns alder. han stopper bilen og prater lenge, så vil han ha mitt tlf nr. Jeg sier da at det kan du få, men jeg kommer aldri til å date deg. Høres sikkert helt fjernt ut å si, men jeg er så lei av å bli sjekket opp at jeg vil heller drite meg ut en å risikere å komme i en situasjon igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå