Gå til innhold

kinesisk fødselshoroskop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette blir så spennende, nesten alle kjærringråd viser til jente, denne kinesiske viste jente, plumbo testen viste jente, og de på spå forumet sier jente, mens UL sa gutt... hmm dette blir så gøy og se hva som stemmer når baby kommer:)

Skrevet

Har stemt begge gangene. Første var gutt og denne gang sier den jente som også 3 ul har sagt...

Skrevet

Stemmer med gutt på meg også:-)

Skrevet

Har testet ni forskjellige kinesiske fødselshoroskop, alle sier gutt. Men UL viser jente...

Skrevet

plumbo test?

Skrevet

den stemte på meg:-) gutt i 2005 og jente nå i 2009 ! UL sa gutt forje gang, og jente denne gang. selvom jeg trodde dette kom til å bli en gutt måtte jeg nok gi opp den tanken... ul i uke 16 og 3d ul i uke 26 sa jente.

Skrevet

det stemmer på meg, jeg får en gutt

Skrevet

Den her på barnimagen har ikke stemt for meg.Men den på babyverden har stemt på alle mine! Denne gangen også! Det blir en gutt,det har både kinesisk fødselskart, flere Ul èr og fostervannsprøven sagt!

Jeg venter min 4:)

Skrevet

Den stemte på meg begge gangene, jente i 2007 og gutt i oktober 09=)

Skrevet

Barnet mitt har ikke kommet til verden ennå, men har fått sagt jente på begge ultralyder jeg har vært på.

Her på BIM sa fødselskartet at det skulle bli gutt, på babyverden sa fødselskartet at det skulle bli jente.

Ellers har det vært halvt om halvt om hvilke kjerringråd som har stemt overens med at jeg bærer på en jente.

=)

Skrevet

De norsk-oversatte kartene stemte ikke på meg, men www.chinagold.com viser riktig!

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

stemt 2 av 3 ganger:)

Skrevet

kjerringrådene her inne og kinesiske stemmer ikke på meg.

Skrevet

Men den stemte faktisk på den kinesiske siden som står nevnt litt over her :) morsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...