Gå til innhold

Hvem hadde du blitt mest skuffet over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om din mann og din beste venninne hadde et forhold bak din rygg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stygg sak.. Grøss og gru! Trodde det kun var i såper slikt skjedde!

Aner ikke hvem jeg hadde blitt mest skuffet over.

Kanskje venninnen? Kun fitter har mage til sånt. Sorry uttrykket.

Skrevet

Må innrømme at det er umulig for meg å velge her..

Skrevet

mannen, helt klart.

Skrevet

Vanskelig spørsmål. Mannen tror jeg. Er jo tross alt han jeg evt. var gift med.

Skrevet

Mannen min først, så venninna mi...

Men når det er sagt ville det ikke forundret meg om jeg først hadde kanalisert sinnet mitt mot venninna mi...

Det er litt sånn typisk reaksjonsmåte tror jeg.

Skrevet

Mann min, selvfølgelig! Vi har jo gitt hverandre et juridisk og morals løfte. Det har jeg da ikke med noen av mine venninner.

Eller er det noen av dere som har en form for seremoni tilsvarende giftermål med venninnene deres?

(Hadde selvfølgelig blitt veldig skuffet over venninnen min, men hun hadde neppe vært fokus for mitt sinne).

Skrevet

For meg virker det som om de som blir mest skuffet over venninne har et veldig distansert forhol til mannen sin. Jeg er i allefall mye mer knyttet til mannen min enn til venninnene mine. Mannen min bor jeg med, har barn med, deler økonomi med osv.

Skrevet

jeg og min daværende hadde det ikke helt enkelt, og vi var faktisk på veg i den retningen hvor vi ville avslutte forholdet, hvor vi hadde x-antall barn sammen.

Den som trøstet meg i min fortvilelse, og som jeg øste min sorg og mine tanker over (både fine, sinte og intime m.m) var min beste veninne.

Da jeg fikk vite at min samboer og denne besteveninnen faktisk hadde et forhold så var det henne jeg ble mest skuffet over. Det tror jeg var på grunn av at hun var min fortrolige i den vanskelige tiden vi var i og, hun visste om alle mine tanker i forhold til ham. Han ble jeg bare rasende på.

Skrevet

Mannen. Det var isåfall han som skulle være trofast.

Min beste venninne ville jeg bare ignorert og ikke hatt noe mer med å gjøre - og fortalt alle våre felles venner om hvilken type venninne hun egentlig var...

Skrevet

Venninna mi. Helt klart. Sånt gjør du bare ikke mot bestevenninner. Min bestevenninne har vært der før mannen, og kommer til å være der etter han også, om det skulle bli slik.

Skrevet

Mannen, uten tvil. Han har jeg full tillit til og stoler fult og helt på. Har ingen så nære venninner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...