Noah 08. Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Tenkte å ta ei uke til gran canaria e.l. i september...har en gutt på 16 mnd. noen som har vært/skal?? tenker da på svineinfluensaen...
silje-Thea 010108;) Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 vi reiser i morgen med jente på 1 år og 8 mnd..har egentlig ikke tenkt wå mye på den svineinfluensaen jeg..får vi den så hadde vi nok fått den uansett vil jeg tro... har aldri reist med barn til syden før men har ei ordentlig bade rotte jeg da så tror hun kommer til å stor kose seg masse
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Bare ei uke siden vi selv kom hjem fra Mallorca og vi hadde ikke store betenkelighetene med å dra selv (med ei på 4år og en på 6mnd) så lenge ingen av oss er i faregruppene når det gjelder influensaen (nedsatt immunforsvar, luftveissykdommer osv). Jeg og plutt har blitt snufsete etter vi kom hjem, men ingen influensa, bare taklet airconditionen på rommet litt dårlig (ingen feber eller influensaverk i kroppen på oss).
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Jeg var i syden i juli og tenkte ikke så mye på svineinfluensaen da jeg var der. Vasket hendene før jeg skulle spise.( gjør jo det her hjemme også når jeg skal spise) Å når jeg kom hjem på rommet jeg klarte meg bra å det gjør sikkert dere også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå