Gå til innhold

Hvor mange på "overtid" her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....å hva gjør dere for å få tiden til å gå?..Er selv 7 dager over termin idag.. lite tolmodighet igjen gitt.....;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er "bare" 3 dager over jeg da, men kjenner at jeg er kjempe deppa og lei..psyken min var ikke innstillt på dette og jeg kjenner meg bare så ferdig med hele graviditeten...hm..syte syte syte..:(

Skrevet

En dag over termin her! Det verste med å gå over tiden for meg er at jeg er så spent på fødselen og for å møte det lille nurket inni der! Har ikke tålmodighet igjen... :)

Skrevet

Jag är 8 dagar över. Dritlei. Bekkenløsning och allmänt tung.

Har varit och shoppat två dagar på rad med sambo som kör och är med, han är tålmodig!! Köpsenter är tingen, massa benkar att vila på, dricka lättillgängligt och toaletter överallt. Har också haft kaffebesök några dagar när sambo är på jobb. Läst böcker om det som händer efter födselen, gjort avspänning. SETT PÅ TV...

Blir kanske satt igång på måndag.

Skrevet

Er i dag på dag 6 over og begynner å bli sliten og lei... pluss at mannen min er masse borte pga husbygging så jeg er mye alene med dattera vår på 4,5 år når hun ikke er i barnehagen. Så kan si jeg er sliten ja :=(

Skrevet

blir ikke satt igang før tidligst 14 dager her, kanskje 16 vist alt er bra.. det er leeenge til..håper jeg slepper å gå så lenge, har litt angst for å bli satt igang også.... har veldig lyst at det skal starte av seg selv... SNART:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...