Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 er 2+2 vei. jar lenge hatt masse stikinger og mensensmerter i agen, og føler meg på en måte "banka opp" i magen. mne i dag er det blitt anderledes. underlivet mitt kjennes ut som om det skal dette av, baby sparker helt nede ved truså, og får en del smerter i magen, og den blir veldig hard. ringte føden for noen timer siden, men di sa bare at eg skulle vente og se om det ble verrer. og det har det. får smerter i hytt og pine med pauser, er tung i underlivet, er kvalmen, og mensensmertene har spredd seg til ryggen, rumpa og lårene...hva kan være galt? er veldig stresset om dagene og har en del vondt spykisk, og er redd dette vil virke innpå baby. har også litt kort livmorhals.
Kleint Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Hvor langt er du på vei? Regner med 2+2 er feil skrevet?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 oi, beklager, er ikke helt meg selv i dag..er 22+2 på vei
Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Hmm siden du skriver at magen blir hard kan jo dette kanskje være noen vonde kynnere?? Det er litt vanskelig å si siden ikke jeg vet hvor langt du er på vei (2+2 kan umulig stemme....) Underlivet detter av, kan være dette nedpresset som mange høygravide snakker om. menssmerter i mage og rygg kan være rier, men sammen med rumpe og lår kan det komme av bekkenplager... Det er virkelig ikke så lett å sette sammen disse symptomene, men dersom det kan være rier, ville jeg begynt å ta tiden mellom dem, kynnere kommer ikke tettere, mens riene kommer hyppigere og hyppigere.....
Gjest ->>- Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Føden sa du skulle vente og se om det ble verre, og det har blitt verre. Men så ring dem igjen da, menneske. Be om å få komme inn på en sjekk. Det du beskriver kan være kynnere + vondter, eller det kan være premature rier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå