Gå til innhold

Nå må jeg stresse ned!!! men hvordan..

Anbefalte innlegg

Skrevet

nettopp hatt et samlivsbrudd, og det har tydeligvis gått mer innpå meg enn jeg trodde..syntes buksene hadde blitt litt løsere i beina, men tenkte ikke over det-før jeg sto på vekta i stad...6kg ned på en mnd..uten å endere noe på hverken maten eller eller noe anna..kun rent stress..og jeg er ikke stor fra før av..hjelpes..nå må jeg få snudd dette, så jeg ikke lander der hvor jeg var før på 47 kg..hvorfor skal man reagere sånn på stress???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minn deg selv på at du er sterk!

Så bruker du tiden på å gjøre noe for deg selv. Ta en tur til frisøren, kafetur, kjøp noen nye klær.

Fresh deg selv opp, og "start" litt på nytt.

Da blir det så bra skal du se!

Lykke til.

Skrevet

Jeg tipper du har glemt å spise ordentlig selvom du tror du har gjort det. Pass på å spise ordentlig frokost, lunsj, middag og kveldsmat hver dag og så litt frukt ol innimellom, så får du i deg nok mat og da slutter nok vekta å gå nedover også. Ikke spis bare en sjokolade til middag og tro du har spist nok fordi du har jo spist "middag". Stress alene gjør ikke at du går ned, men stress kan få deg til å glemme bort hvor lite du spiser og indirekte gjøre at du går ned i vekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...