lille H Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Hei Jeg tenkte jeg skulle være flink mor å lage middagen til min sønn. Jeg har tenkt å fryse de ned for da kan jeg lage stor å bare ta opp litt og litt. Er det noen som kan fortelle meg hvor vi kan få kjøpt bokser til å lagre det i? Enten glass eller plast.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Avent har noen fine i plast som kan fryses, enten melk eller mat. Vet at søstern brukte de mye=) Kjøpes på apoteket og er faktisk ikke så innmari dyre.
Gjest mphs Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Jeg brukte bokser jeg kjøpte på biltema. 250 ml og 6 stk i pakken til 16,90 kr nå. Runde bokser med rosa lokk.
Jannemor :) Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Jeg har kjøpt plastbokser i ferskvaredisken på Coop Mega. Den minste størrelsen de har er perfekt å fryse barnemat i. Disse boksene har jeg måtte betale 1 kr pr stk for. (med lokk) Lykke til med kokkeleringen:)
lille H Skrevet 30. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2009 takker for alle forslag. jeg skal da få til å lage å laggre mat til lillemann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå