fox`y Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 er helt tom for ideer jeg. Minstemann spiser d meste mens elstemann er fryktelig kresen:/ noen forslag? hva skal dere ha?
kokkelimonke Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Vi skal ha risotto med kylling og ananas! Veldig enkelt, det går fort å lage, og det er godt :-)
Gjest Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Vi har nettopp spist risengrynsgrøt. Fast lørdagsrituale ;-)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Løvsteik med hoff opphøgde poteter, bearnesaus og salat. I morgen skal vi ha snitsler med peppersaus, ris og salat...
Ranveig R Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Er sjuk og aleine med dei søte små (som og er sånn halvvegs sjuke) i dag så her blir det enkelt. Dei skal få velge mellom * pastasuppe (ein tysk knorr-sak, ungane elskar det, men det er vel ikkje stort meir enn pasta og suppebuljong) * pizza (har fryst ned heimelaga så eg kan berre varme opp) * kjøttbollar og pasta Har ein idé om at det blir pastasuppe, og det gjer meg ingen ting, tynn suppe er sikkert godt for såre halsar.
Tøysetipp Skrevet 29. august 2009 #6 Skrevet 29. august 2009 Vi også Spetakkel. Fast her hver lørdag. Til kvelden var jeg så glup at arvingen fikk bestemme, så vi skal ha fiskeboller m/bacon til. Ikke mitt førstevalg, men godt lell.
mamma >to gull Skrevet 29. august 2009 #7 Skrevet 29. august 2009 Vi har spist grøt nå som er rimelig fast hver lørdag og til kvelden skal jeg og min kjære ha raclette...Og selvsagt godis!:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå