Anonym bruker Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Da har barnefar og jeg bestemt at vi flytter sammen igjen... men... får ofte second thoughts:( Er veldig spent samtidig som jeg gruer... dårrlig tegn? huff... sitter med tanker som: er han virkelig mannen i mitt liv? både ja og nei er svaret jeg får, men vil ikke miste han heller... åhh.. blir smårar av hele greia.. måtte bare få ut litt tanker i dag..
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Vi har også snakket om det. Og jeg tenker som deg. Er han mannen i mitt liv? Og jeg er usikker. Tenker både og. Men vil ikke miste han heller. Tror jeg. Klarer i alle fall ikke tanken på at han skal ha sex med andre, og i alle fall ikke one night stand! Enda. Men jeg har tatt en avgjørelse og lever alene. Vi er ikke kjærester. Han jobber borte og er kun hjemme i helgene uansett. Og da ses vi litt pga barna. Spes lillebror som har litt problemer med å ikke se faren på 12 dager og så kjører jeg dem opp og går fra ham. Det er fælt for både lillebror og meg =( Men, jeg har sagt at jeg skal ikke stenge døra og tenker litt. Jeg savner han noen ganger, men vet ikke om jeg vil tilbake til det livet vi hadde.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Og forresten, masse masse lykke til!!!! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå