Gå til innhold

ja, da flyttes det....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har barnefar og jeg bestemt at vi flytter sammen igjen... men... får ofte second thoughts:( Er veldig spent samtidig som jeg gruer... dårrlig tegn?

huff... sitter med tanker som: er han virkelig mannen i mitt liv? både ja og nei er svaret jeg får, men vil ikke miste han heller... åhh.. blir smårar av hele greia..

måtte bare få ut litt tanker i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også snakket om det. Og jeg tenker som deg. Er han mannen i mitt liv? Og jeg er usikker. Tenker både og. Men vil ikke miste han heller. Tror jeg. Klarer i alle fall ikke tanken på at han skal ha sex med andre, og i alle fall ikke one night stand! Enda.

Men jeg har tatt en avgjørelse og lever alene. Vi er ikke kjærester. Han jobber borte og er kun hjemme i helgene uansett. Og da ses vi litt pga barna. Spes lillebror som har litt problemer med å ikke se faren på 12 dager og så kjører jeg dem opp og går fra ham. Det er fælt for både lillebror og meg =(

Men, jeg har sagt at jeg skal ikke stenge døra og tenker litt. Jeg savner han noen ganger, men vet ikke om jeg vil tilbake til det livet vi hadde.

Skrevet

Og forresten, masse masse lykke til!!!! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...