LASARUS-på vei til føden nå! Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Jeg mistet lommeboken min og har nå fått den igjen da to jenter på 12 og 14 år hadde funnet den og levert den in til lensman. Hvor mye er "passelig" å gi i finnerlønn?
Carasnella Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Nå aner jeg ikke hva du har å rutte med, men jeg synes de burde få 200,- hver. Er ike det greit da? Godt noen leverte den inn, for er jammen pes om man må bestille alt av nye kort og diverse som man gjerne har i lommeboka.
LASARUS-på vei til føden nå! Skrevet 29. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2009 Jeg tenkte en 500 lapp på deling så da er jeg jo ikke helt på jordet...
Gjest Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 500 på deling er jo superbra fortjeneste! så snill du er
LASARUS-på vei til føden nå! Skrevet 30. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2009 Kinobiletter og kinogodt er også et bra forslag. Ble veldig glad når jeg fikk lommeboka igjen er et veldig pes å ordne alle kort på nytt å sånn. Bare 19 dager til fødsel også - har liksom nok å tenke på syns jeg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå