Gå til innhold

Noen med termin 1.februar 2010?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 17 uker + 5 dager, og tror jeg har kjent liv i magen. ( er ikke helt sikker siden det er min 1. graviditet, men det kjentes ut som bobler som bobblet inni magen.. litt vanskelig og forklare )

Hvordan har formen deres hvert/ er naa?

Jeg har vaert kjempedaarlig! Innlagt paa sykehus i uke 9 med svangerskapskvalme. Men naa er jeg i storform, er ikke lenger daarlig i det hele tatt! Bare koser meg med den lille magen som strutter ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 1. februar:) Har kjent noe liv en stund nå, men jeg er andregangs, og da er visst det normalt. Mener jeg var ca 16 17 uker forrige gang. Men du? Jeg er 18+0 i dag, og likevel har vi samme termindato. Hvordan går det an da?

Skrevet

Hei dere!

Jeg er 17+3 i dag, og har fått termin 3 feb og 7 feb - så det varierer litt... Dette er ivf/prøverør, så vi vet akkurat når befruktningen skjedde, og legen der sa 3 feb. Men fastlegen min regnet seg altså frem til 7 feb...

Jeg har ikke kjent noe liv ennå, og begynner å bli litt utålmodig kjenner jeg...Leser om så mange som kjenner det veldig tidlig her inne.

Ellers er formen fin. Har vært lite plaget av kvalme, kun litt om kveldene mel uke 8-11. Men har vært ekstremt trøtt i perioder - heldigvis ikke like ille nå.

Vi har allerede vært på UL 3 ganger (risikosvangerkap) - og sett en sprell levende krabat :-) fikk ikke sett kjønn for navlestrengen lå mellom bena. Men det er også helt det samme hva det blir, bare alt går bra frem til februar.

Skrevet

Jeg har termin 3. februar og har ikke merket tegn til liv. Hører det kan føles som sommerfuglvinger, fiskehale som slår eller bobler, men som sagt merker jeg ingenting. Er mitt første barn også har jeg noen kilo ekstra og lurer på om det kan ha litt å si også? Har vært på UL to ganger, men siste gang var 1,5 mnd siden nå, så jeg er spent på hva ultralyden viser 7. sept.

Skrevet

Hei

Vi har terim 1. februar foreløpig. Vi skal på 3 UL nå på torsdag 3 sept., gleder oss veldig til det og håper vi får sett hva det blir.

Jeg har ikke kjent liv enda, venter veldig på dette og begynner å bli litt utålmodig. Dette er vårt første barn :-) Etter 3 år med IVF forsøk så er det etterlengtet.

Formen er bra, men kaster opp på kveldene hvis jeg er sliten og har fått lite søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...